Outlook (account verwijderen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKVR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKVR

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Hallo,

Ik opende Outlook zonder iets in te vullen, ik kreeg een "lege" Outlook voor mij.
Vervolgens ben ik naar de tab "Extra" gegaan en heb geklikt op "Accountinstellingen"

outlookwz0.jpg

In het schem dat ik kreeg heb ik mijn naam, e-mailadres (gmail) en wachtwoord ingevuld. Vervolgens controleerde Outlook een aantal zaken. Daarna kreeg ik de melding dat het was voltooid. Ik sloot Outlook en opende het opnieuw. En ineens zag ik boven de 500 e-mails (zoveel heb ik er niet op mijn g-mail account). Ik controleerde de mails, het waren alleen maar oude e-mails die ik al lang had verwijderd van mijn g-mail.

Ik probeerde mijn g-mail account te verwijderen in Outlook, dus dat Outlook weer "leeg" is zoals op het begin maar dat is mij niet gelukt. Ik ben weer naar accountinstellingen geweest en heb daar mijn g-mailadres verwijderd. Ik sluitte Outlook en opende deze nogmaals. Maar al die 500 mails stonden er nog steeds in (terwijl ik dus mijn account heb verwijderd)

Weet iemand misschien hoe ik Outlook weer kan "legen" zodat er geen e-mailadres is geselecteerd en zodat deze e-mails verwijderen?

Laatst bewerkt:
Je zult zowel de account als alle berichten moeten verwijderen.

Outlook download immers de mail-bestanden naar je computer, dus het verwijderen van enkel je account zorgt er alleen voor dat er geen nieuwe mail binnen komt.

Hoi,

Het heeft met je POP-instellingen onder je gmail-account te maken.
Bovendien zijn je 'oude' emails niet écht verwijderd, maar staan nog in de prullenbak van je Gmail-account op Google.

- Log in op je Gmail-account
- Klik rechtsboven op 'Instellingen' en klik op 'Doorsturen en POP/IMAP'

Doorsturen: UITSCHAKELEN
POP alleen inschakelen voor berichten die vanaf nu worden ontvangen
Wanneer berichten worden geopend met POP kiezen voor 'Gmail-kopie in archief plaatsen' of 'Gmail-kopie verwijderen'

Klik tenslotte op de knop 'Wijzingen opslaan' onderin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan