Outlook Adressenboek, verzenden lukt algemeen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2007
Berichten
3
Beste Helpmij.nl helden,

Onlans heb ik mijn computer geformatteerd. Nu heb ik laatst weer een stel adressen aan het adressenboek toegevoegd. Via tools => email accounts => etc.....
Vervolgens had ik een Personall Adressbook, echter wordt niks verzonden. Geen enkel mailtje dat ik naar een geadresseerde uit het adressenboek stuur komt aan. Direct na het versturen van het mailtje krijg ik de melding:

"Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Subject: test
Sent: 10-9-2007 21:17

The following recipient(s) could not be reached:

Michiel B. on 10-9-2007 21:17
None of your e-mail accounts could send to this recipient.
"

Deze melding komt van System Administrator.
Vervolgens heb ik de adressen van personall adress book geimporteerd naar m'n outlook adress book, maar ook nu blijft het probleem bestaan.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Koen Barendregt

p.s. ik zit op een thuisnetwerkje zonder server of iets dergelijks...
 
Is het je wel gelukt om op enig andere manier al een mailtje te versturen ?
Zo niet, check de smtp instelling eens. Deze gegevens zal je even bij je provider op moeten zoeken of het kan ook in de gegevns staan die je van jouw provider hebt gekregen.
 
Beste Loonytune,

Ja het lukt mij wel gewoon om naar dezelfde adressen als in het adressenboek de mailtjes te verstuur. Maar niet wanneer ik ze selecteer vanuit het adressenboek:confused:.
 
Ik gebruik outlook zelf niet meer, maar ik kan me herinneren dat er ergens de optie staat om het adresbook te importeren.
 
Zoals ik in het eerste bericht beschreven heb, heb ik dat al gedaan.
Echter heb ik het probleem nu opgelost.
Alle emailadressen had ik handmatig ingevoerd. Vervolgens wist ik niet wat er moest komen te staan bij "e-mail type". Zodoende heb ik hier maar een label aan toegekend, maar hier moest ik uiteraard SMTP invullen.
Zodoende werd geen enkel emailtje naar de geadresseerde verzonden omdat het "e-mail type" niet goed stond.
Dit heb ik nu verholpen,

Bedankt iig voor je reacties;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan