outlook back uppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
ik wil mijn outlook bestanden automatisch laten back uppen maar weet niet welke bestanden ik moet pakken.
Is dit alleen Archive.pst ? Staat daar alles in (postvak in - uit en adresboek?)

thanks,
theo

Nee dit bedoel ik niet Raymond. B.U. progjes heb ik wel genoeg. Maar welke bestanden moet ik hebben.

groeten,
theo

Een backup maken van uw emailbestanden
Op de volgende manier kunt u een backup maken van uw emailbestanden:
Klik op Extra / Opties / tabblad Onderhoud.
Klik op de knop Archiefmap Hier ziet u de locatie waar uw emails worden opgeslagen. Selecteer deze locatie met de muis en druk op CTRL+C om deze locatie te kopiëren.
Sluit vervolgens dit scherm.
Vervolgens klikt u op Start / Uitvoeren en druk op CTRL+V om de locatie in deze dialoog box te plakken. Klik op OK.
Nu verschijnt de locatie waar uw emailbestanden bewaard worden. Klik op Bewerken / Selecteer alles, klik vervolgens opnieuw op Bewerken / Kopiëren. Sluit vervolgens dit scherm.
Maak een nieuwe map aan op de locatie waar u de backup van uw emailbestanden wilt bewaren. Dubbel klik op deze map en klik op Bewerken / Plakken. Hiermee plaatst u de emailbestanden in deze nieuwe map. Sluit het venster. U heeft nu een backup van uw emailbestanden.

kijk eens op : http://www.internl.net/helpdesk/software/email/express/expressproblemen/index.it#backup

Je uiteenzetting is bedoeld voor outlook Express !! en volgens mij zit ik op het Outlook forum.
Maar wel op die site gevonden dat het bij Outlook de *.pst bestanden zijn die je moet hebben.

bedankt
theo

Daar Outlook en Outlook Epress allebij dezelfde software toepassen voor het maillen, zullen dit de PST bestanden zijn.
De PST bestanden zijn de bestanden waar al je postvakken in staan, post uit, post in, noem het maar op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan