outlook berichten vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hecosys

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
hallo allemaal

ik kan outlook niet meer opstarten, maar ik wel ff weten waar de bestanden staan(waar de emails inzitten enz.) zit dit in een mapje in windows

gr. niek

ik neem aan dat je mailtjes ergens in een map komen te staan. voor zover ik weet heeft elk mailtje de extensie .msg misschien kun je de zoekfunctie gebruiken > zoeken naar bestanden/mappen en intikken:
*.msg
dit zou wel wat moeten opleveren lijkt me.

als ik in windows een .msg bestand dubbelklik opent ie hem toch met outlook. daarom ging ik er van uit dat outlook zijn mailtjes opslaat als .msg (gebruik zelf geen outlook)

Laatst bewerkt:
sorry, mijn broertje en ik doen samen met het zelfde inlognaam. het zal niet meer voorkomen.

Ik heb het over outlook Express.
Maar waar staan de bestanden opgeslagen dan, welke map enz. dat zou ik graag willen weten.

gr. niek

Rechtsklikken op start, dan zoeken kiezen. Dan laten zoeken op dbx bestanden op de harde schijf.

Voila, daar staan ze.

Komt eigenlijk hier op neer: Quote van Tazman uit ander bericht

zorg dat verborgen bestanden en mappen tonen aanstaat.

ga naar windows verkenner -> extra -> map opties -> weergave en zorg daar dat verborgen mappen tonen aanstaat.

ga daarna naar documents and settings en zoek naar de gebruikersnaam die op je pc staat.
ga dan naar local settings-> application data -> identities -> map met cijfers/letters -> map microsoft -> map outlook express daar vindt je de dbx bestanden

Grappig dat je broertje ook niek heet:D ;)

PS. Je kunt outlook express daarna weer opnieuw installeren door via configuratiescherm, software, WINDOWSonderdelen toevoegen/verwijderen OE te verwijderen, en op dezelfde manier weer te installeren.

Laatst bewerkt:
oke zal ff kijken, nee mij broertje heet niet niek maar zet steeds mijn naam eronder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan