Outlook berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingeman

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
503
Hallo,

Is het uberhaupt mogelijk, als Outlook niet gestart is, toch het envelopje in beeld te krijgen als er nieuwe mail is??

Ik weet dat dit met Incredimail wel kan, maar met Outlook??

Alvast bedankt.

m vr gr,

Dingeman:cool:
 
Hoi,

Voor zover ik weet wordt er alleen melding gegeven op het moment dat outlook actief is.
Althans, zo - en niet anders - heeft het bij mij tot voor kort altijd gewerkt.
Sinds kort heb ik ook een iPAQ handheld met MsActiveSync om mijn gegevens uit Outlook te synchroniseren met mijn iPAQ en omgekeerd. Zodra ik mijn iPAQ inplug wordt (en blijft) ActiveSync opgestart en krijg ik een melding van binnengekomen berichten, ook al is Outlook niet gestart.
Je kunt dit programma op de site van Microsoft downloaden en kijken of het - ook zonder verbinding met een handheld - werkt.
Het lijkt me echter 'dubbelop', omdat de enige voorwaarde om altijd verzekerd te zijn van een melding voor binnenkomende berichten is, dat je Outlook standaard direct opstart bij het werken achter je computer. Dus outlook.exe in je Start Up map zetten ....
Het is trouwens vanaf Office XP mogelijk om een icoon van Outlook in je z.g. systeemvak (rechts van de taakbalk) te zetten i.p.v. op de taakbalk zelf.

Succes, Teun
 
Laatst bewerkt:
Outlook

Hoi Teun,

Alvast hardstikke bedankt voor je bericht.
Alleen op je antwoord dat outlook in het systeemvak komt snap ik niet goed hoe te doen.
Wat dat betreft ben ik een leek, maar bedoel je soms in de werkbalk die je kunt maken als je rechtsklikt op de taakbalk?

m vr gr
 
Hoi,

Welke Officeversie gebruik je, ~97, ~2000, ~XP of ~2003?

Teun
 
Outlook

Ja sorry, dat was ik vergeten te melden.
Ik gebruik Office XP

Alvast bedankt alweer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan