Outlook bestanden verzenden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lisam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisam

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Hoi allemaal,

Sinds een aantal weken kon ik geen email meer versturen via mijn outlook express dat heb ik nu gelukkig vandaag aan de praat gekregen door mijn smtp aan te passen. Maarrrr nu kan ik geen email meer versturen met daarin een bijlagen vb een foto. Heeft iemand enig idee hoe ik dit nu weer moet oplossen?

Groet,
Lisa

Welkom bij de Helpmij!

Je bedoelt Outlook Express, of misschien toch Outlook? (Even voor alle zekerheid)

Waarom lukt het niet, wat voor melding krijg je als je een bijlage tracht te versturen?

Geldt dit voor álle soort bijlagen, dus bijv. ook een Word bestandje?

Hi Pasja,

Sorry, ik bedoel outlook express.

Ik ga ff proberen wat hij doet met een word bestand!

Thanks

Hij geeft aan dat de server SMTp al 60 seconden niet heeft gereageerd, wilt u nog 60 seconden wachten (dezelfde melding als bij de foto's)

Groetjes
Lisa

Ok, helder.
Een gewoon getypt mailtje wordt wel zonder problemen verstuurd?

Dan gok ik voor nu even op je antivirus / spyware programma. Heb je deze geïnstalleerd staan en zo ja welke?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu alles uitstaan maar er is volgens mij, avast en zonealarm geinstaleerd

Groetjes Lisa

Dan was mijn gok dus helemaal verkeerd.
Ik moet even de grijze massa met behulp van Google wat stimuleren. Ik kom er zo op terug.

Is goed, thanks!!

Ik krijg zo visite mocht ik niet meer reageren dan kijk ik morgen naar je antwoord.

Maar in ieder geval alvast bedankt!

Groetjes Lisa

Ok dan, ik ben virtueel even een rondje aardbol gaan doen, maar echte pasklare oplossingen waarvan ik denk dat jij ermee geholpen zou kunnen worden heb ik niet gezien, op een of twee vrij algemene na:

Als ik er vanuit ga dat je SMTP instelling goed staat (en waarom zou dat niet zo zijn, want je kúnt immers tekstmailtjes versturen) dan:

er wordt in diverse berichten gesproken over een mogelijk corrupt zijnde Outlook Express. Je kunt proberen om de Office CD te pakken en te kiezen voor een reparatie van Outlook Express.

Voordat je dat doet kun je ook nog proberen om in Outlook Express je account te verwijderen en daarna even opnieuw aan te maken. POas op, daarvoor heb je wel de 'brief' van je provider nodig met de po3, smtp etc. etc. gegevens. (Of schrijf de huidige instellingen even over voordat je het account verwijderd, het zijn maar weinig gegevens)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan