Outlook beveiligen tegen openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TOM891

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 feb 2001
Morguh luitjes , weer ff terug na lange tijd.

Praktisch probleempje....... Is het mogelijk om op een pc met windows 98 en Outlook geinstalleerd iets zo in te stellen dat maar 1 persoon Outlook kan gebruiken om mail te verzenden en op te halen?

Ik dacht aan iets van een wachtwoord om Outlook te openen? Heb lang gezocht maar kan het niet vinden.

Wordt een dagje ouwer denk ik :-)

Je kan een eigen identiteit instellen met een wachtwoord. Klik maar op bestand en dan een stukkie zakken.

Verzenden en ontvangen voorkomen kan je simpel weg doen door je wachtwoord niet op te slaan.

Outlook openen voorkomen kan je doen (als je ntfs als bestand systeem hebt) hem in een map te zetten en waar en die alleen voor jou toegankelijk is.

Een andere manier zou ik zo snel niet weten.

Beetje vaag? Ik zie niks over identiteit , ??????

Oke Harmen, dat van dat wachtwoord dat lukte nog wel.
Vragen kan nooit kwaad , ik zocht iets op het gebied van een soort " gebruikersprofiel" of iets dergelijks

Als je OE opent, dan linksboven op bestand klikt, en dan zakken in het menu.

Ben nie blond :-) ...Ik zak en zak , maar vind niets over identiteiten . Jij hebt het trouwens over OE?

Ik dus over Outlook, maar bedankt in ieder geval

oeps ik had ook niet goed opgelet dacht ook dat het om OE ging ............

Dit fout maak ik ook elke keer (****).
Ik heb Outlook eraf gehaald, dus ik kan het niet meer nazoeken van die identiteiten, doe anders even HELP in Outlook en zoek op identiteiten.

Het toevoegen van een profiel gaat via configuratiescherm\post. Aldaar kan je ook een wachtwoord instellen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan