buffy
Meubilair
- Lid geworden
- 29 jan 2003
- Berichten
- 9.983
Hoi allemaal,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Sinds een paar dagen verschijnt bij verzenden en ontvangen met MS Outlook XP (2002) steeds het venstertje 'netwerkwachtwoord opgeven' (zie bijlage). Alles staat in Outlook zo ingesteld dat mijn wachtwoord wordt onthouden. Het vakje linksonder aankruisen heeft ook geen enkel effect. Steeds verschijnt dit venstertje weer en moet ik het drie of vier keer wegklikken voordat mijn mail eindelijk wordt ontvangen. Stapelgek word ik er van. Ik gebruik Outlook XP al ruim een jaar voor ditzelfde e-mailaccount (van @Home) en ineens is dit probleem opgedoken.
De volgende zaken heb ik al geprobeerd:
- alle instellingen van Outlook gecheckt, alles klopt.
- de zoekfunctie gebruikt. Dit probleem is al eens aan de orde geweest. Toen werd een registerwijziging gesuggereerd die het probleem zou verhelpen: http://www.helpmij.nl/forum/search....d=540350&sortby=lastpost&sortorder=descending Helaas veranderde die bij mij niets aan het probleem.
- via de Help van MS Outlook gekozen voor 'Analyse en herstel', de cd van MS Office erin gedaan en alle stappen doorlopen - maar ook dat hielp niet.
Iemand nog een idee?
Het gaat om
- MS Outlook XP (aka 2002)
- Windows XP
- e-mailaccount van @Home (pop3/smtp)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Sinds een paar dagen verschijnt bij verzenden en ontvangen met MS Outlook XP (2002) steeds het venstertje 'netwerkwachtwoord opgeven' (zie bijlage). Alles staat in Outlook zo ingesteld dat mijn wachtwoord wordt onthouden. Het vakje linksonder aankruisen heeft ook geen enkel effect. Steeds verschijnt dit venstertje weer en moet ik het drie of vier keer wegklikken voordat mijn mail eindelijk wordt ontvangen. Stapelgek word ik er van. Ik gebruik Outlook XP al ruim een jaar voor ditzelfde e-mailaccount (van @Home) en ineens is dit probleem opgedoken.
De volgende zaken heb ik al geprobeerd:
- alle instellingen van Outlook gecheckt, alles klopt.
- de zoekfunctie gebruikt. Dit probleem is al eens aan de orde geweest. Toen werd een registerwijziging gesuggereerd die het probleem zou verhelpen: http://www.helpmij.nl/forum/search....d=540350&sortby=lastpost&sortorder=descending Helaas veranderde die bij mij niets aan het probleem.
- via de Help van MS Outlook gekozen voor 'Analyse en herstel', de cd van MS Office erin gedaan en alle stappen doorlopen - maar ook dat hielp niet.
Iemand nog een idee?
Het gaat om
- MS Outlook XP (aka 2002)
- Windows XP
- e-mailaccount van @Home (pop3/smtp)