Ik werk met Outlook.com en haal daar nog 5 andere e-mailaccounts binnen. Als ik een mail verstuur (vanaf een mailaccount dat niet mijn outlook-account en ook niet 1 van de 5 accounts is) aan 1 van die 5 adressen staat de mail in Postvak IN. Prima. Een half uur later stuur ik weer een mail, maar nu naar een ander van die 5 accounts. Zodra die binnen komt gaan beide mails naar de map Verwijderd. Kent iemand dit probleem en is er een oplossing bekend?
Voorheen deed ik hetzelfde met Office Outlook 2007 en dat werkte perfect. Omdat ik nu ook op mijn Windows-8-smartphone mijn mail wil zien heb ik alles overgeheveld naar Outlook.com. In Outlook 2007 heb ik deze 5 accounts verwijderd. Ik heb dit probleem op mijn laptop en dus ook vanzelf op mijn telefoon.
Voorheen deed ik hetzelfde met Office Outlook 2007 en dat werkte perfect. Omdat ik nu ook op mijn Windows-8-smartphone mijn mail wil zien heb ik alles overgeheveld naar Outlook.com. In Outlook 2007 heb ik deze 5 accounts verwijderd. Ik heb dit probleem op mijn laptop en dus ook vanzelf op mijn telefoon.