Outlook.com -webmail ; Promoted links verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Onlangs heeft Outlook.com webmail een vernieuwing ondergaan.

Deze vernieuwing houdt o.a. in dat er een reclamekolom ( Promoted links ) aan de rechterkant van onze mailbox - layout is toegevoegd.

Ik heb reeds vanalles geprobeerd om dit zeer hinderlijk en onhandig blok uit te schakelen....maar het is mij helaas tot nu toe nog niet gelukt....Misschien wil iemand mij helpen om dit blok weg te werken cq uit te schakelen ?

bijvoorbaat dank

Laatst bewerkt:
Een van de beste extensies die er is wat mij betreft :p

Ik loop als webmaster voor een hengelsportvereniging en een stichting (en nog een aantal) tegen een ander vreemd probleem op in Outlook. Sinds Hotmail is veranderd in Outlook hebben ontvangers van genoemde een probleem om contactformulieren te beantwoorden.
De instellingen staan al jaren zo dat bij Antwoorden het e-mailadres wordt aangegeven van de afzender. Helaas nu gaat de mail terug naar de vereniging/stichting/etc.
Ikzelf heb bij testen van de contactformulieren nergens last van; ik werk met Linux met Thunderbird. Mijn antwoord op het formulier gaat keurig naar de zender van het formulier.

En nu ik dit zo lees, vind ik mijn advies om een "normaal" e-mailprogramma zoals Thunderbird te gaan gebruiken, meer dan waard.
Daarin kan je je gmail en andere mail ook ontvangen en er zijn geen problemen met advertenties en bovengenoemd probleem.
Overigens heb ik daar een topic voor geopend, maar helaas reageert daar niemand. Waarschijnlijk omdat niemand dit bij de hand heeft.

Het is echt van de zotte dat MS op basis van jouw mail e.d. je bestookt met advertenties. Wil je dat niet, moet je betalen. https://support.office.com/nl-nl/ar...a9f-9766-a5038ea812fe?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
Bij WhatsApp icm Facebook komt dit nu ook daar, want deze 2 gaan hun gegevens koppelen. Whatsapps nummers worden doorgegeven aan FB zodat zij daar weer advertenties op aan kunnen passen.
Ik snap werkelijk niet dat mensen dit nog pikken en er aan mee werken!

Met dat laatste ben ik het overigens helemaal eens. We zijn in een dictatuur terecht gekomen. Een dictatuur van het bedrijfsleven.

Misschien bestaat er ook een Thunderbird voor windows ? , en kan dat dan zonder conflicten fuctioneren naast Outlook van Microsoft Office lokaal ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan