Outlook Connector problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

070NRG

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo,

Ik maak al ruim een jaar gebruik van Outlook Connector om mailtjes van mijn live accounts binnen te halen in Microsoft Outlook.

Van de een op de andere dag werkt dit ineens niet meer.

Ik heb al geprobeerd Outlook te herstellen via software bij configuratiescherm en heb al meerdere malen geprobeerd outlook connector opnieuw te installeren. Dit werkt allemaal niet.

Ik krijg als foutmelding bij serverstatus: "Opslagquotum is niet beschikbaar!"

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Groeten
Roy

Hoi,

In Outlook is @live en @hotmail inderdaad een probleem. Ik heb dat altijd wonderlijk gevonden want - immers - het zijn mail-services van Microsoft zélf.
Het vreemde is dat je dan desondanks een 'plugin' als Outlook-connector nodig hebt.
Vergelijk: met een Gmail-account is het geen enkel probleem om dat in Outlook onder te brengen.
Als je Outlook 'stand alone' gebruikt adviseer ik je om over te stappen op Windows Live Mail. Hier is het onderbrengen van @live en @hotmail geen enkel probleem en bovendien stukken overzichtelijker.

Oke dan ga ik dat maar eens proberen, heb je daar ook standaard anti-spam inzitten en werkt NOD32 hier ook mee?

Hoi,

Ben je al een ker online ingelogged op je mailaccounts om te kijken of dat evt. ook problemen geeft?
Met welke Windows-versie werk je momenteel?
Windows Live Mail is namelijk 'versie afhankelijk'. Zo werkt WLM 2011 niet onder Windows XP.
Wat betreft spam: ja, er is een spam- en phishing-sectie die je helemaal naar eigen wens in kunt stellen.
NOD32 zal geen probleem zijn, ik gebruik het echter niet.

Ja als ik gewoon naar live.nl ga is er niets aan de hand en worden de mails gewoon binnen gehaald.
Ik werk met Windows XP SP3 en Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan