Outlook Connector werkt plots niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bavaria

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Hallo!

Enkele maanden geleden heb ik outlook connector ingesteld op mijn computer. Het programma heeft altijd goed gewerkt tot een aantal dagen geleden.

Er wordt nu enkel na het opnieuw opstarten van de computer mail binnengehaald en daarna niet meer. Versturen werkt wel altijd. Weet iemand wat er mis is?

Bedankt!

Hoi,

Volgens mij kan je - net als voor andere accounts - regelen onder Outlook om de hoeveel tijd gecheckt moet worden op mail.

Ik heb overigens het hele 'connector'-verhaal weer verwijderd vanwege allerlei meldingen en 'vastlopers' hiermee.
Gelukkig heb ik een gmail-account als standaard, en dat gaat prima onder outlook, als 'gewone' mail-account zonder allerlei meuk die je extra moet installeren.

Het verbaast me trouwens hogelijk: Hotmail - ook uit de stal van Microsoft - kan slechts met moeite worden ondergebracht onder MsOutlook, terwijl gmail als 'concurrent' vlekkeloos te gebruiken is ..... :mad:

Alle berichten zouden verstuurd en ontvangen moeten worden... dus helaas is dit geen oplossing voor mij, wel bedankt voor je reactie! Heb outlook ondertussen wel opnieuw ingesteld (eerst alles verwijderd enz...) maar het mocht niet baten :confused:

Gr!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan