Outlook controleert wanadoo post niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

XBOX

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Berichten
548
Als ik mijn post controleer dan haalt outlook exp.wel de post van hotmail maar van wanadoo niet meer.:8-0:
Ik had daar voor wel een zooi progamma's verwijdert.
Misschien komt het daar door ?
 
Hoe ben je verbonden met het internet, via de kabel, adsl of een inbelnummer?
Als je inbelt, is dat dan naar Wanadoo?
Is je abo niet verlopen bij Wanadoo?
 
inbel,
Mijn abo is niet verlopen.
Ik probeer systeem herstel anders wel even.
 
Staat dat account bij de account eigenschappen in Outlook Express wel zo ingesteld dat hij moet worden gecontroleerd bij elke verzenden/ontvangen actie?

Ik neem aan dat je geen foutmelding krijgt maar gewoon die email niet controleerd en/of binnenhaald.
 
Het enige wat ik hier uit op kan maken is het volgende:
Zorg er voor dat je inbelt naar Wanadoo.
Controleer je account gegevens, zoals Pop3-server en SMTP-server.
Als alles goed staat, dan moeten de berichten binnen komen en weggaan.
 
Staat dat account bij de account eigenschappen in Outlook Express wel zo ingesteld dat hij moet worden gecontroleerd bij elke verzenden/ontvangen actie?
Volgens mij wel, ik zie het 1,2,3 niet staan bij de eigenschappen van de accounts.

Ik krijg GEEN fout melding.
Raar gedoe......:confused:
Ik kijk nog ff.
Als ik het niet voor elkaar krijg, dan gebruik ik systeem herstel.

Mijn post kan ik wel lezen op www.wanadoo.nl
dus een ramp is het ook weer niet........maar mooi als anders.

Bedankt voor zo ver.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Systeemherstel is een beetje zonde, want je moet alleen je account controleren.
Open OE. Klik op extra/accounts.../tab email en klik op het account van wanadoo. Klik dan op eigenschappen en dan op de tab servers.
Hier moet alles correct zijn ingevuld.
 
Ik heb even gekeken, maar staat verder goed ingesteld.
 
Ik zou zeggen, verwijder dat account even en stel hem gewoon even helemaal opnieuw in.
 
Er is een onbekende fout opgetreden. Protocol: POP3, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x80004005

Ik krijg toch een fout melding.
Bij het controleren van de post.
Had ik nog niet gezien.
 
Laatst bewerkt:
Oplossing:
The pop3uidl.dat file is corrupt. This file contains all the information regarding which messages on the server should be downloaded, etc. Try deleting this file (with OE closed), then open OE and check your mail account settings again. The default location for the file is at C:\Windows\Application Data\Microsoft\Outlook Express\Mail\Mail



Of
http://www.google.nl/search?sourcei...8&oe=UTF-8&q=outlook+express+error+0x80004005
 
Ik heb het bestandje gevonden.
pop3uidl.dat ik heb het verwijdert en ff opnieuw opgestart maar krijg nog steeds een error.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan