outlook doet raar

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Ik had even een vraag je ik zit op een site van lycos
en daat staat

Persoonlijke info

Jouw naam
Jouw leeftijd
Andere informatie
Neem contact met mij op :

ik@lycos.nl als ik dus op deze snelkoppeling drukt dan start mijn outlook op en dan krijg ik een amil adres van iemand in mijn outlook.....maar haal ik die naam weg van die persoon en ik druk dan weer op die snelkoppeling...dan krij ik dit te zien zie bijlage en daar kan ik dan niks mee, zet ik die persoon die altijd al in mijn outlook heeft gestaan dan komt die naam daar weer te staan weet iemand raad.
Dus waar pijltje 1 sttat daar druk ik op en dan krijg ik een mail adres uit mijn adereesenboek haal ik die naam uit mijn adressen bestand dan komt plaatje 2 er te staan , als ik op die snelkoppeling drukt.
En als ik bij pijltje 1 bij die snelkoppeling naar eigenschappen kijt dan komt plaatje 3 tevoorschijn

Bij voorbaat dank groeten sjoerd

Bijlagen

• outlook.jpg
    outlook.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 31
:o had nog iets geprobeerd die persoon die ik nu steeds krijg die heeft als laaste 2 letter ME achter haar naam staan.....als ik nu een mail adres aan maakt met bij voorbeeld kusme@hotmail.com dan pakt die die uit mijn outlook .....als de twee laaste leters op ME eindigen...hoop dat iemand me ken helpen:o

werk met XP groetjes sjoerd

heb je een virusscan al geprobeerd of anti-spyware?

Ja heb eerst spybot gedaan toe ad-awere toen gescant met norton ,,,en daarna voor de zekerheid nog een keer met housecall..maar er is niks gevonden .
en HijackThis daar stond ook niks in dat er niet thuishoort

groetsjes sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan