Outlook doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johbus

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Geachte heer/mevrouw,

Sinds kort ben ik overgestapt van Outlook Express naar Outlook 2003.

Als ik nu echter een bericht wil doorsturen krijg ik de melding: Microsoft Office Word Een interne ondersteuningsfout heeft een foutbericht geretourneerd.

Vervolgens wordt er niets verstuurd.

Een ander probleem is dat er soms een bijlage niet wordt meegestuurd. Op het scherm staat de bijlage wel vermeld, maar als ik het verzonden bericht print staat er geen bijlage vermeld. Van betrokkenen heb ik ook vernomen dat er inderdaad geen bijlage bij zat.

Ik werk onder Windows XP home edition en via het multi PC modem speedtouch ADSL.

Mvg,
johbus

Staat Microsoft Word aangeduid als editor van mail berichten?
Misschien kan je dit even uitschakelen en zien of je dan nog het foutbericht krijgt.

Ga naar Extra, opties, tabblad Email-indeling en klik daar het vinkje weg bij Microsoft Word gebruiken voor het bewerken van e-mail berichten.

Staat Microsoft Word aangeduid als editor van mail berichten?
Misschien kan je dit even uitschakelen en zien of je dan nog het foutbericht krijgt.

Ga naar Extra, opties, tabblad Email-indeling en klik daar het vinkje weg bij Microsoft Word gebruiken voor het bewerken van e-mail berichten.

Dank je wel voor je reactie.
Ik heb dit geprobeerd maar krijg nu dezelfde reactie, zij het dat die nu van Microsoft Outlook komt.

Heb je de laatste beveiligingsupdates binnen gehaald? Zowel voor windows als voor office?

Ik zou Office verwijderen en opnieuw installeren.
Er is misschien een foutje gebeurd bij de installatie. Tenzij er iemand anders een beter idee heeft

Beste,

Indien je nog niet bent overgegaan tot een herinstallatie, is mijn advies naar u het volgende nog een kans te geven....

Ga naar Start en klik dan op Uitvoeren.

In het "Uitvoeren" scherm typ je het volgende in:
%appdata%, gevolgd door een enter of op Ok te klikken.

In het scherm welke dan geopend wordt, dubbelklik je op de map
"Microsoft"

Zoek daar de folder Outlook op en klik daar eenmaal op, zodat deze blauw wordt.

druk dan op de toets "F2" en typ daar in "Outlook.old" , zonder aanhalingstekens.
Gevolgd door een Enter.

Start Outlook opnieuw op.

Ik hoor graag het resultaat.
Suc6!:thumb:

Ik neem aan dat je IE als webbrowser gebruikt

Start Internet Explorer.
Menu: Extra > Internet opties...
Tabblad 'Programma's' en kijk of je emailprogramma. Outlook is en niet Outlook Expres (zie bijlage)

Bijlagen

• Programmas.JPG
    Programmas.JPG
    51 KB · Weergaven: 70
Beste,

Indien je nog niet bent overgegaan tot een herinstallatie, is mijn advies naar u het volgende nog een kans te geven....

Ga naar Start en klik dan op Uitvoeren.

In het "Uitvoeren" scherm typ je het volgende in:
%appdata%, gevolgd door een enter of op Ok te klikken.

In het scherm welke dan geopend wordt, dubbelklik je op de map
"Microsoft"

Zoek daar de folder Outlook op en klik daar eenmaal op, zodat deze blauw wordt.

druk dan op de toets "F2" en typ daar in "Outlook.old" , zonder aanhalingstekens.
Gevolgd door een Enter.

Start Outlook opnieuw op.

Ik hoor graag het resultaat.
Suc6!:thumb:
De originele vragensteller heeft niet gereageerd zo te zien.
Maar mij heb je met dit antwoord ontzettend geholpen, het werkt !!!!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan