Outlook e-mail Linker marge instellen voor alle INBOX-mails om te Printen en Binden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie.dekkers

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Beste Helpmij,

Heeft iemand een idee hoe ik standard de linker marging van al mijn binnen komende mails op b.v. 2 cm kan instellen zonder de opmaak van de oorspronkelijke mail te veranderen? Ik wil nl. meerdere mails gebruiken om samen met andere documenten te binden in een presentatie-ringstrookband. (weet niet hoe die binding heet, heeft sleuf gaten) Op de huidige manier druk ik gaten door de tekst, omdat ik maar 5 mm L.marging heb. Kan iemand mij op weg helpen tot de oplossing hiervan?!

Ik heb al iets geprobeerd via de formulier-opmaak en dan de opmaak wat verplaatsen maar dit had alleen maar effect op de schermlayout en niet op de printlayout, bovendien is het alleen maar op die betreffende mail van toepassing!

Hoi,

Er zijn verschillende manieren om mails - samen met andere documenten, of samengevoegd tot één document - af te drukken.
De afdrukmogelijkheden in Oulook zelf hangt af van de Outlookversie die je gebruikt. Welke is dat?

Hoi,

Er zijn verschillende manieren om mails - samen met andere documenten, of samengevoegd tot één document - af te drukken.
De afdrukmogelijkheden in Oulook zelf hangt af van de Outlookversie die je gebruikt. Welke is dat?

Ik maak gebruik van Office Outlook 2003 en wat ik wil is, eenvoudig meer linker marge ruimte om bepaalde mails te kunnen gaten en binden wanneer ik ze uitgeprint heb. Deze extra marge dient voor de hele layout te gelden en niet alleen maar het leesgedeelte. Enig idee?!

Hoi,

1. Selecteer alle mails die je wilt afdrukken (zet ze desnoods even in een aparte - nieuwe Postvak-map). Dus je opent de mailtjes niet, je selecteert ze alleen.
  2. Menu: Bestand > Afdrukken > Stijlen bepalen > Stijl voor memo
  3. Knop 'Bewerken'; tabblad 'Papier' .... en stel hier de marges in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan