Outlook emails

Status
Niet open voor verdere reacties.

sys88

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Hallo,

Ik mijn windows opnieuw geinstalleerd omdat windiws niet meer normaal wou op starten. Op de oude installatie had ik ook xp en op de nieuwe ook. Er zijn veel mappen bewaard gebleven. Ik ben op zoek naar mijn oude emails die in Outlook stonden. (Dus geen outlook express).

Wie weet waar ik ze kan vinden?

Groeten,

sys88

Laatst bewerkt:
lijkt me dat 't hier ergens moet staan:
(alleen gebruik zelf Outlook Express)

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst

outlook.pst

E-mails, contactpersonen etc. worden in Outlook standaard weggeschreven in de file "outlook.pst".

Ik kan het opgegeven bestand nergens vinden ook niet bij de gebruikers van de nieuwe installatie. Ik heb windows laten zoeken (inclusief verborgen bestanden) naar het op gegeven bestand (archive.pst)

Ik heb het bestands outlook.pst wel gevonden in een map van de oude installatie. Daarbij stond ook nog een map outlook1.pst

Roy,

Via het configuratiescherm en het e-mail icoontje in het vakje "gegevensbestanden" opgeven waar je *.pst bestand staat.
Even uitproberen welk bestand je moet opgeven, outlook.pst of outlook1.pst.
(WindowsXP Pro en Office 2003)

Succes.

Geld dit ook voor office 2000. Want ik vind office 2000 wat fijnerwerken. Ik had eerst xp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan