outlook en norton 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Tot voor kort, voordat ik Norton 2006 had verlengd, viste Norton alle spam uit Outlook Express.
Nu heb ik norton 2007 ( verlengd on-line) en Norton functioneerd goed alleen ben ik mijn norton icoontje in Outlook kwijt en zeeft hij de spam er niet meer uit.
Heb ik iets verkeerd de gedaan? Of is het zo dat Norton niet meer aan Outlook gekopppeld kan worden?
Wie weet hier antwoord op?

Willem te Kolsté

Als je icoon van norton aan toetst staat spyware bescherming wel aangevingt.

Norton en outlook express

Als je icoon van norton aan toetst staat spyware bescherming wel aangevingt.

Bedankt voor je reactie, en het klopt wat je schrijft, echter gaat het mij om de spam die je meekrijgt in de mailtjes die ik dagelijks krijg. OK ik kan spamfigther installeren maar wat zo goed beviel Norton en Outlook samen lijkt nu wel niet meer te kunnen en dat vind ik vreemd.
Groet
Willem

Mijn provider houdt ook een hoop spam tegen, maar noton 2007 werkt anders norton 2006.

HAllo Humpe

Mijn provider houdt ook een hoop spam tegen, maar noton 2007 werkt anders norton 2006.

Heb iets gevonden!
In de handleiding voor installatie van Norton 2007 staat iets over Fast User Switching.
Die moet "aan"staan alle openstaande user accounts uitzetten en dan weer in loggen.
Gaat ik probere.
Groet en bedankt voor het meedenken.
Willem

Fast User Switching kan ik niet in norton terug vinden, heb je wel naar instellingen van de baisbeveiliging allemaal op on staan.

norton en outlook

Hallo Humpe,
het is een feature in Windows xp alleen ik heb hem nog niet kunnen vinden.
Het lijkt iets te maken te hebben met een situatie waarin je in een netwerk zit met één of meer andere PC's.
Ik zoek verder
groet
Willemko

Norton 2006 Outlook

Ik had ook problemen met Norton 2006 en Outlook het wilde niet werken geen bericht kwam de deur uit. Het lag aan de cliëntintegratie in Norton Antispam opties. Uitgezet voor Outlook en toen werkte de boel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan