Outlook en spameater pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb outlook gecombineerd met spameater pro en outlook express uitgezet, want daar bleef toch de meel in komen. Echter ik krijg wel de meel in spam eater pro maar niet in OUTLOOK. Lekker is dat weer, altijd outlook express zonder probelemen, ga ik eens over op outlook krijgen we dit weer wie helpt ??

grt

elbert

Daar weet ik harrie-niks van :( heb wel een faq gevonden, medegebruikers misschien?

Het is eigenlijk nog veel erger het bericht gaat niet alleen naar de deleted, maar ook nog eens naar outlook express terwijl outlook de standaard email is, ik zal outlook express maar uitzetten denk ik... grts elbert

uitzetten ???????? maar waarooooooooooo??????

bij die faqs heb ik al gekeken maar mijn probleem staat er nie bij

Geplaatst door egkok
uitzetten ???????? maar waarooooooooooo??????

In OE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, daar kan je 1 en ander veranderen.

Halloooo, gezina daar staat alles op Outlook.... dit bericht van jou kwam ook weer in de verwijderde berichten van Outlook express.... en in Outlook helemaal niets, misschien spameater er ff af en opnieuw installeren??? wat een k*tzooitje zeg

Mogelijk moet je je account(s) in OE verwijderen en MS Outlook opnieuw configureren, in SpamEater Pro (is idd een optie om ook deze opnieuw te installeren en dan in te stellen voor Outlook) zijn vast rules hoe je het een ander goed moet instellen, ik zou het zo niet weten anders, ff geduld er komen vast nog oplossingen!

ja, nou is alles ok gezina thankies maar weer en een dikke X

:o...voor mijn gevoel heb ik niks opgelost maar de dikke X pik ik mee! :D

echtwel het verwijderen van de OE account was de oplossing, wel vreemd want ik had Outlook gewoon als standaard meelprog.

Heb een donkerbruin vermoeden dat MS niet toelaat dat je Outlook en OE tegelijkertijd (en allebei geactiveerd qua accounts) kan gebruiken gezien de probs die jij er mee had... zoals ze in Den Haag zeggen, het is van 2-en 1. Ben nog aan het zoeken maar mogelijk kunnen de cracks alhier er nog iets over zeggen.

wel gek anders....en wat ben jij vroeg op vandaag

Of ga je naar de zee in Hoorn ?

Lake of dirt zal je bedoelen maar is die SpamEater een goed progje, misschien een aanbeveling voor anderen, niet voor mij overigens, heb nooit spam!

Ik vind het heel goed, wel ff wennen, en waarom heb jij dus nooit spam ????

Door bv vrijwel nooit te reageren op sites, ben dus heel zuinig met mijn emailadres, that simple, maar mocht ik ooit de klos zijn dan hou ik SpamEater in gedachten.

Ja ik heb het allereerste chello adres, dat was nog van a2000 uitgeschakeld, dat scheelt echt heel veel, in het begin ben je nog een beetje makkelijk heh....de spam was echt werkelijk helemaal te gek en ik bounce nou bijna alles dat scheelt ook, krijg nu nog maar een paar spammetjes per dag en dan die van de helpdesk natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan