outlook en word documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
238
heb een probleem met outlook express 6
als ik een mailtje krijg met een word document en ik klik hierop dan loopt hij vast ik kan dit niet openen en moet
ctrl-alt-deleten ik kan wel dit document opslaan in een map dan naar word gaan en dan openen ik heb microsoft 2000


wie helpt mij please
 
Wat loopt dan vast? OE of Word? En als je CTRL-ALT-DEL indrukt, zie je dan nog iets ???? not responding?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Wat loopt dan vast? OE of Word? En als je CTRL-ALT-DEL indrukt, zie je dan nog iets ???? not responding?

Groetjes,
Bennie

word loopt vast en in oe kan ik nergens meer op klikken
want werkt niet meer als ik dan een paar keer op ctrl-alt-del heb geklikt sluit oe
 
Ik heb even de titel iets aangepast en dit topic verplaatst van Internet Explorer naar Outlook Express.

Niels
 
outlook word

Geplaatst door nteusink
Ik heb even de titel iets aangepast en dit topic verplaatst van Internet Explorer naar Outlook Express.

Niels
wie helpt mij nou please
 
Leeg je tijdelijke internetbestanden eens.

Groetjes,
Bennie
 
Op de site van Microsoft staan instructies hoe je IE moet repareren. Klik in software op IE en klik op verwijderen. Je krijgt de optie om IE te repareren. Doe dat.

Groetjes,
Bennie
 
internet

Geplaatst door Bennie
Op de site van Microsoft staan instructies hoe je IE moet repareren. Klik in software op IE en klik op verwijderen. Je krijgt de optie om IE te repareren. Doe dat.

Groetjes,
Bennie


is gelukt benny

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan