Outlook Expres 6 naar 5.5.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martha Posthumus

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
475
Een poosje geleden heb ik IE6 gedeinstalleerd met IEradicator en dat is goed gelukt. Heb Windows 98 SE.
Alleen heb ik nog steeds problemen met Outlook Express.
Deze heb ik via configscherm > software verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd via een CDRom.
Maar het blijft Outlook Express 6 en veranderd niet in
OE5.5. Wat moet ik doen om de hele boel op 5.5 te krijgen?

BVHD voor reacties
Martha
 
Is het niet beter het probleem aan te geven met OE 6.0, want daar moet niets mis mee zijn zowel moet het probleem oplosbaar zijn .
 
Het probleem is dat het downloaden van mails steeds heel traag gaat, heb trouwens ook veel meer Spam dan eerder.
Via helpmij las ik dat IE6 problemen kon geven met Wind 98, er is me toen aanbevolen om IE6 te deinstalleren. Maar het probleem met OE blijft.
Steeds als ik mails wil downloaden duurt het heel lang en lukt het niet om daarna te surfen. De boel blijft steken op de een of andere manier.
Welk advies zou jij me geven dan, om gewoon weer alles op IE6 te zetten?
Trouwens nadat ik OE opnieuw geinstalleerd heb start hij heel langzaam op.

Martha
 
Ik ben niet de juiste man om daar advies over te geven , het is natuurlijk wel zo als je filmpjes doorgaat sturen dat je outlook al gauw stil blijft staan als je er een paar tegelijk stuurt , en over dat verwijderen en eropzetten van 5.5 moet je hier even kijken , zoals ik daar kan zien moet je voor 98se de 5.0 eropzetten misschien is die dan te upgraden naar 5.5 .

Succes
 
Kijk naar mijn antwoorden in deze thread.

Groetjes,
Bennie
 
Dus je denkt Roby dat ik beter eerst 5.1 erop kan zetten dan overgaan op 5.5?



Ja Bennie die heb ik al gelezen, maar imagehlp.dll bestand is niet aanwezig en wat ik precies in het register moet veranderen dat snap ik niet helemaal.
Zou je het voor me kunnen vertalen?

BVHD Martha
 
Hoi martha

Zoals ik al zei ik ben niet de juiste persoon om jou advies te geven ik heb zoveel mogelijk met google proberen te zoeken om info te verzamelen , ik denk voor echt advies ik het stokje over moet dragen aan Bennie of misschien andere op het forum die er meer mee thuis zijn :D
 
Oké Roby,bedankt voor de moeite, ik hoop dat Bennie nog reageert.

Ik ben ziek (ME) en heb moeite met dat ComputerEngels,
ben bang dat ik de boel verknal.
Dus ik hoop dat je die aanwijzing voor mij wilt vertalen.
BVHD

Martha
 
ha ha , en dan vraag je mijn om een vertaaling , ik ben blij dat ik het nederlands een beetje begrijp , maar laten we wachten dat bennie of een ander even reageert .
 
Nee joh, grapjas, die vertaling was voor Bennie bedoelt,
had ik vergeten om erbij te zetten.
Zal morgen als ik fit ben wel weer verder kijken.

Groetjes martha
 
Bennie waar ben je?
Heb je nog een advies voor me, of moet ik Windows er opnieuw op installeren?

Groetejs Martha
 
Eh ... :eek: sorry voor de late reactie. Kijk eens hier.

Als dat niet helpt:

1) Typ msconfig in start\uitvoeren [enter]
2) Op het tabblad Algemeen haal je het vinkje weg bij "opstartgroep items" (onderaan).
3) Start PC opnieuw op.
4) Zoek naar de bestanden pstore*.* met de verkenner.
5) Hernoem alle gevonden bestanden, bijv. door er oud achter te zetten:
Bijv. Pstorec.dll wordt dan Pstorec.dll.oud. [etc.]
6) Als het goed is, vind je de volgende bestanden:
Pstorec.dll
Pstorerc.dll
Pstores.exe
Pstore.log
Psbase.dll

7) Typ in start\uitvoeren regedit [enter]
8 Navigeer naar de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Protected Storage.

Haal die sleutel weg.

9) Installeer opnieuw Internet Explorer
10) Typ C:\Windows\System\pstores.exe -install in een DOS-box en geef enter.
10) Typ exit.
11) Start PC opnieuw op.

En nu?

Groetjes,
Bennie
 
Nou Bennie, ik zal alles even rustig uitproberen.
Ik in ieder geval even verder zonder dat ik Windows opnieuw moet installeren.
Bedankt voor je hulp hoor, geweldig.

Martha
 
Ondanks alle goeie hulp, heb ik toch Windows 98 SE erweer opnieuw op geinstalleerd. Voor de erste keer zelf gedaan.
Maar het probleem met internet blijft.
Nadat ik verbinding heb gaat het een paar minuten goed en dan loopt alles heel traag.
Soms stopt de popserver met reageren.
Kan dit ook komen door SPAM?
Ik krijg namelijk sinds kort vreselijk veel spam en sindsdien gaat alles traag. Daarentegen heb ik boven een andere computer ook met W98 SE (zelfde server Het net)die doet het wel goed. Het downloaden van bestanden gaat de helft sneller.
Morgen wil ik de computers nog eens omruilten om te kijken of het aan de telefoonverbinding ligt.
Mocht dit ook niet helpen dan weet ik het niet meer.

Martha
 
indien windows er opnieuw opstaat

Indien windows er opnieuw opstaat heb je waarschijnelijk weer IE5.5 dan zou je eerst eens naar windows update moeten gaan om de gaten die in dit programma zitten te herstelen door alle kritike update`s te downloaden waaronder de voor 5.5 belangrijke serverpack 2
 
Nee ik heb nu weer IE 5.00.2614.3500.
Maar ik dacht dat ik die problemen gekregen had, omdat ik had geupdated naar IE6.
Ik heb de computer nog niet omgeruild met die van boven, maar dat kan nog een oorzaak zijn. Dat het aan de verbinding ligt.
Het blijft een geklooi.

Martha
 
Eindelijk weer een reactie van mij.
Heb vanmorgen eindelijk de computers omgewisseld en
ja hoor nu doet alles het prima en flitsend.
Dus dan ligt toch aan de verbinding.
Alleen weet ik nu niet wat ik precies moet maken.
Moet ik nu alle draadjes van de telefoonverbinding eruit halen en eropnieuw in prutsen?
Waar moet ik met deze vraag heen?

Martha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan