outlook expres helemaal vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

crooltje

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Sorry voor het nogmaals plaatsen van mijn vraag
Maar ja ik als groentje had niet goed gelezen en mijn vraag neergezet bij OUTLOOK. Maar ik heb outlook expres. Dus nogmaals hier mijn vraag.

Ik heb geprobeerd een mailtje naar iemand te versturen met een bijlage. Maar de bijlage was denk ik te groot. Nu loopt mijn outlook expres vast op het moment dat ik hem open kan ik er meteen al niets meer mee ik zie dat er een bericht staat in mijn postvak uit hij geeft aan dat hij aan het verzenden is maar reageert totaal niet. Kan het dan ook met geen mogelijkheid verwijderen ik kom niet eens terecht in mijn postvak uit. Hellup wat moet ik doen? Er is totaal niets mee te doen

Groetjes Carola

Ps graag een beetje duidelijke uitleg ik ben een groentje op pc gebied thanks

heb je kabel?
- haal's de kabel uit je kast

(dan kun je ook geen connectie maken en kun je daardoor wellicht het bestand verwijderen)

adsl

Hallo ik heb geen kabel maar adsl en heb het ook al offline geprobeerd maar dat lukt ook niet groetjes Carola

Verwijder via software Outlook express, en installeer hem daarna weer.

Ga nu naar de map C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{19283B1B-107C-4ACA-AF5B-32B81A3AC969}\Microsoft\Outlook Express (Die identitie id zal verschillen btw.. en de map is verborgen), en hernoem verzonden items.dbx naar verzonden items.old.

Herstart nu je pc, en start OE op.

Nu zal een nieuwe map verzonden items worden aangemaakt.

Greetz Patrick

Je hoeft niet direct Outlook Express te verwijderen en opnieuw te installeren. Het hernoemen van je Postvak uit (@ patrickt, als ik het goed begrijp is de mail nog steeds niet verzonden).
Dus hernoem Postvak UIT.dbx naar Postvak UIT.old, op dezelfde locatie als patrickt aangeeft. Outlook express zal bij het opnieuw starten zelf een nieuwe aanmaken.

Crooltje, als je die *pst veranderd in *.dbx dan kun je hetzelfde doen als ik in DEZE tread aangaf.
Je kunt beter die tread nu sluiten.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maestro12
Je hoeft niet direct Outlook Express te verwijderen en opnieuw te installeren. Het hernoemen van je Postvak uit (@ patrickt, als ik het goed begrijp is de mail nog steeds niet verzonden).
Dus hernoem Postvak UIT.dbx naar Postvak UIT.old, op dezelfde locatie als patrickt aangeeft. Outlook express zal bij het opnieuw starten zelf een nieuwe aanmaken.

Ik heb hier nl hetzelfde probleem gehad, en alleen hernoemen voldeed om de een of andere reden niet.

En op deze manier lukte het wel.
Misschien wel toeval geweest.

Greetz Patrick

en zou dit kunnen werken?

- internet explorer openen
- dan op bestand klikken
- en dan op offline werken klikken

daarna naar Outlook express

Het werkt gewoon zoals ik in de andere tread ook al aangegeven heb. Stel aaaaa's er voor, afsluiten, starten en je hebt een nieuw postvak uit of wat dan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan