Outlook expres of Windows Live?

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo,

Ik gebruik voor mijn emails Outlookexpres. Maar als ik nu een koppeling maak van een site of een pagina door wil sturen, gaat dat via windows live. Hoe kan dat? En hoe verander ik dat?Heb verschillende dingen geprobeerd, maar tevergeefs.
Groetjes Ria

Laatst bewerkt:
Hallo Ria hier enige uitleg m.b.t. windows live mail en outlook express. Het hoe en waarom. En ik denk dat je windows live mail als standaard programma hebt ingesteld.

klik hier voor meer informatie en uitleg. Hopende je voldoende te hebben geinformeerd.

Ik kan mijn probleem niet terugvinden bij de informaties. gr. ria
Hallo Ria hier enige uitleg m.b.t. windows live mail en outlook express. Het hoe en waarom. En ik denk dat je windows live mail als standaard programma hebt ingesteld.

klik hier voor meer informatie en uitleg. Hopende je voldoende te hebben geinformeerd.

Ja dat begrijp ik. maar Outlook Express is nu Windows Live Mail gaan heten. klik hier

en je kunt Outlook Express gewoon blijven gebruiken voor al je uitgaande E-mailberichten. Sterker nog, als je dat wilt dan kunt je zelfs meerdere E-mailprogramma's tegelijkertijd gebruiken, dat is geen enkel probleem! Alleen dan wél even instellen bij - in het bijzonder – de POP3-postbussen dat de E-mailberichten niet direct van de POP3-server moeten worden verwijderd. Immers, álle E-mailprogramma's moeten natuurlijk de kans krijgen om de ontvangen E-mailberichten op te halen.

maar mijn gewone mailtjes gaan allemaal via outlook(heb nog steeds windows xp) alleen als ik van een website iets wil doorsturen( een koppeling of de pagina) dan gaat het ineens via windows live. Ik hoopte dat ik het kon veranderen.
Ja dat begrijp ik. maar Outlook Express is nu Windows Live Mail gaan heten. klik hier

en je kunt Outlook Express gewoon blijven gebruiken voor al je uitgaande E-mailberichten. Sterker nog, als je dat wilt dan kunt je zelfs meerdere E-mailprogramma's tegelijkertijd gebruiken, dat is geen enkel probleem! Alleen dan wél even instellen bij - in het bijzonder – de POP3-postbussen dat de E-mailberichten niet direct van de POP3-server moeten worden verwijderd. Immers, álle E-mailprogramma's moeten natuurlijk de kans krijgen om de ontvangen E-mailberichten op te halen.

bij outlook express bij instellingen instellen als standaard email programma of in configuratiescherm naar software en dan naar standaardprogramma's gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan