outlook expres opnieuw installeren zonder berichten kwijt te raken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
In eerste instantie kreeg ik mijn berichten niet goed binnen ; sommige berichten wel 10 of meer keer;iedere keer bij het opstarten van Ootlook Expres
Daarna kreeg ik het bericht ; meer dan 60 seconden geen reactie meer van de server/
Nu opeens de foutboodschap:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

De oplossing van Het NET is om outlook opnieuw te installeren; maar ik wil al mijn berichten BESLIST niet kwijt. Hoe pak ik dit aan???

Dit probleem heb ik ook vaak gehad .. als je Outlook op nieuw instl .. raak je bij mijn weten al je berichten kwijt ..of er moet een andere optie zijn..!

Kijk eens op deze site
Daar staan veel back-up progjes die je kunt gebruiken.

onder XP kan je de map C:\Documents and Settings\user_name\Local Settings\Application Data\Identities\{45733C0E-A160-4B91-9972-E88AD75D0518}\Microsoft\Outlook Express
backuppen

het cijfer reeks {45733C0E-A160-4B91-9972-E88AD75D0518} zal anders zijn vermodelijk

daarna kan je hem in outlook express importeren d.m.v.
bestand->importeren->berrichten te kiezen
ms outlook 6 te nemen en dan de map opzoeken

let op bovenstaande link is een hidden directorie

Geplaatst door ****tie
onder XP kan je de map C:\Documents and Settings\user_name\Local Settings\Application Data\Identities\{45733C0E-A160-4B91-9972-E88AD75D0518}\Microsoft\Outlook Express
backuppen

het cijfer reeks {45733C0E-A160-4B91-9972-E88AD75D0518} zal anders zijn vermodelijk

daarna kan je hem in outlook express importeren d.m.v.
bestand->importeren->berrichten te kiezen
ms outlook 6 te nemen en dan de map opzoeken

let op bovenstaande link is een hidden directorie

oke; tot zover duidelijk alleen hoe kan ik backuppen????? ja sorry ik ben een pc analfabeet

Geplaatst door robcitroen

oke; tot zover duidelijk alleen hoe kan ik backuppen????? ja sorry ik ben een pc analfabeet

verkenner openen, daar naar extra en dan mapopties kiezen
op tabblad weergave kan je verborgen bestanden en mappen weergeven kiezen, daarna kan je naar de betreffende directorie navigeren en deze op cd-rw o.i.d. weg schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan