outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Berichten
187
ik heb een nieuwe account ingevoerd maar nu ben ik de vorige accountgebruiker verloren ik had daar nog enkele e-mails van nodig . Waar kan ik deze terugvinden ??
Groeten
 
Waar jij ze opslaat weet ik niet maar je kunt ze waar dan ook vinden met zoeken. *.dbx
Dan kun je ze als je eenmaal de lokatie weet, invoeren in het nieuwe account.

En kijk hierna eens bij de opties van OE. Je kunt n.l. de opslag van je postcopieen wijzigen.
B.V. Mijn documenten\postkopie. Ergens op een plek die je altijd meeneemt met een backup.
Dit kun je ook met je wab doen. (adresboek.wab)
 
Leg uit ?? Want dat begrijp ik niet goed. Het gaat wel over oude e-mails van voor de nieuwe account ...
 
Je moet via importeren in outlook express de .dbx bestand importeren
 
De oude e-mails zijn blijkbaar allemaal verdwenen want ik kan alleen zoeken en importeren uit e-mails die binnen gekomen zijn na het maken van de nieuwe e-mailaccount !!!
Toch bedankt... weer veel bijgeleerd!
 
Vergeet nou niet die opslag niet aan te passen! Dan kan dit je niet meer overkomen.

De oude e-mails zijn blijkbaar allemaal verdwenen want ik kan alleen zoeken en importeren uit e-mails die binnen gekomen zijn na het maken van de nieuwe e-mailaccount !!!
Vreemd is dit! Had je wel ingesteld in OE dat je de kopieen ergens opgeslagen wilde hebben?
Loop de opties maar eens goed door. Je moet de tabbladen verzenden en onderhoud hebben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan