outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik heb een probleem met mijn outlook.Ik ben hem kwijt geraakt,er zit er nog wel in maar krijg een fout melding programma reageerd niet en wordt afgesloten.Nu werk ik met microsoft outlook ,maar deze is niet prettig.Hoe krijg ik deze outlook weer terug.Ik heb XP HE maat geen CD,wel heb ik een paar CD bij de computer gekregen maar heb zelf een opstart dicette gemaakt,dit zijn er totaal 6 floppeis,welke heb ik daarvan nodig om mijn outlook weer goe werend te krijgen ?Wie kan mijn daarbij helpen ?[8D]systeem herstellen gaat niet, meer te lang geleden.Ik heb ook nog 2 cd met de tekst Restore Supplemental Software bij deze computer (compaq) gekregen.wie kan mij helpen ?

Je bedoeld dat je nu werkt maar Outlook van Office en dat je dus graag je Outlook Express aan de praat wil krijgen?

Wat voor foutmelding krijg je precies? Meteen na het opstarten van Outlook Express krijg je dat het programma niet reageert?

Je kunt proberen Outlook Express opnieuw te installeren bij windows-onderdelen via configuratiescherm -> software. Eerst uitvinken en doorgaan en daarna weer aanvinken.

re outlook

Ik krijg dit bericht niet meteen,maar als ik post wil ontvangem geeft hij dat bericht,want mijn oude post zit er nog steeds in,en hij sluit hem af,maar zit outlook dan niet op een opstart discette of op de cd ik er bij gekregen heb Restore Supplemental Software,deze zijn van Compaq

Vertel nu eerst eens welke outlook jij gebruikt.

Is dat outlook express of
outlook .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan