outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

offen065

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
4
Ik heb outlook expres en incredimail op mijn computer staan nu wil ik dat de inkomende berichten via outlook expres naar binnen komen maar dat lukt me niet wat ik er met mijn beperkte kennis ook aan doe:eek: incredimail voert elke keer die actie uit :mad:wie weet hier een oplossing voor alvast bedankt.Karel
 
Je kunt Incredimail de-installeren, dan wordt Outlook Expres weer het standaard e-mail programma.
 
Dat is een optie die overblijft als ik geen andere mogenlijkheid heb maar ik wil incredimail graag blijven gebruiken voor uitgaande mail maar toch bedankt voor het antwoord.Karel
 
Dus je wil met OE ontvangen en met IM verzenden?
Dan start je eerst OE op en haal je je post binnen en als je een mailtje wil versturen met IM open je die pas als je dat wil gaan doen !!
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus het probleem ik heb mijn computer aan staan en als er dan een bericht binnen komt dan opent incredimail dat bericht door dit te melden als ik dat negeer en outlook start dan staat daar niets in.Karel
 
Als Incredimail niet aan staat ( lees opstart ) dan kan hij ook geen mail binnen halen !
Waarschijnlijk start hij gelijk op met Windows ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan