Outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Door een crash ben ik overgegaan naar windows 7.Mijn vraag is hoe kom ik weer aan outlook expres. Ik weet dat het er niet op zit,maar ik wil wel mijn oude post ontvangen wat op outlook stond. Hoe kan ik dit op een makkelijke manier er op zetten. Mijn oude systeem was windows xp

Op windows Vista en Windows 7 is er geen Outlook meer. Microsoft Office 2010 Beschikt wel over een Outlook.

De Outlook van Office is een totaal andere dan de vroegere Outlook Express. Vanaf Vista heeft het Windows live mail.

Ja, dat last ik daarom staat er ook "vanaf" Windows Vista.

Kun je nog op de oude systeem komen, met name de hardeschijf?

o.e

Nee,want een kennis die heeft hem gisteren omgebouwd naar windows 7,en die dacht dat hij outlook automatisch over kon zetten naar windows 7

Installeer Windows Live Mail.

Als je met oude post bedoelt dat je de emailtjes die in Outlook Express stonden weer wilt zien, dat kan alleen als je een backup van je emailtjes heb gemaakt.

Tardis

Laatst bewerkt:
o.e.

Die is helaas niet gemaakt,denk ik. Ik ben zelf niet zo op de hoogte van dit spul en moet dit aan een ander over laten en die moet je maar vertrouwen in wat hij doet. Maar ik denk dat ik maar een nieuwe start moet gaan maken met windows live.. Er zal niks anders op zitten denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan