outlook express 5.0 wil niet meer opstarten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marije1981

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2004
Ik gebruik (sinds een dag) outlook express 5.0.
Ik heb hier net 1000 adressen in gezet en verdeelt over verschillende mappen.. (veel werk dus)

Nu was ik bezig met importeren van adresboeken, en er stoot iemand tegen de compu aan.. en poef.. compu uit..

Na het opstarten wil outlook opeens niet meer openen..

Ik krijg het volgende bericht;

Msimn.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created.

Ik ben naar de volgende site gegaan van microsoft support; http://support.microsoft.com/?kbid=258034

maar hier kom ik niet veel verder. Ze vertellen ook dat je eerst alles moet backuppen.. Maar om te back-uppen moet ik eerst outlook in komen.. gaat dus niet. Ook mijn belangrijke mail in de inbox wil ik graag bewaren..
Ik vind het niet erg om outlook opnieuw te installeren, maar dan is al mijn werk van het onderverdelen van de adressen in mappen voor niets geweest en ben ik mijn mail kwijt..

Heeft iemand een oplossing?? PLease help me out!

ok, wat ik nu heb gedaan is het volgende;

).

To regenerate the Identities registry key: 1. Click the Start button, click Run , and then type regedit . Click OK .
2. Browse through the registry to the following registry key:
HKEY_CURRENT_USER/Identities
3. On the Registry menu, click Export Registry File .
4. In the Save In box, click Desktop .
5. In the File Name box, type Identities , and then click Save .
6. In Registry Editor, right-click the Identities key, and then click Delete .
7. Quit Registry Editor, and then start Outlook Express to test functionality.
You can now restore your mail, addresses, and account settings.

nu gaat outlook weer open en geen foutmelding...

MAAAAR e-mail en adres is nu gone.. ik heb de identitie gesaved zoals hierboven vermeld.. hoe kan ik deze importeren zodat alles weer ok is??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan