Outlook Express 5 geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter2

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2002
Goedenmiddag,
Als ik Outlook Express 5 opstart krijg ik de volgende foutmelding:
Het verbinden met de Server is mislukt. Account: 'mail', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Poort:110, Beveiligd (SSL); Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank,
Pieter

Waar kan ik dat zien?

Hallo Stanley,
Dank voor je bericht. Waar kan ik zien welke smtp en pop3 zijn ingesteld?

opnieuw downloaden

Als je dit soort problemen hebt kun je het beste de outlook opnieuw downloaden van internet.

je kan dan de taal kiezen en alles werkt weer perfect!!!

Wat is je Provider......dus wanadoo, cistron, @home voor je e-mail

ga in OUTLOOK EXPRESS
naar

OUTLOOK , EXTRA , ACCOUNTS dubbelklik op je account waarmee je werkt , klik op tabblab SERVERS

incoming e mail /inkomende e- mail: pop3 ......
outgoing e mail /uitgaande e-mail : smtp .....

voorheen heeft hij dus wel gewerkt met de zelfde pop3 en smtp instellingen zoja ...volg dan hesselbanks advies op

Stanley,
Mijn provider is @home.
Inkomende e-mail: pop3 127.0.0.1
Uitgaande e-mail: smtp 127.0.0.1

ja ik weet dus niet of dit de juiste server instellingen zijn dat kan ik op www.home.nl ook niet vinden

wie heeft er ook HOME en welke serverinstellingen voor pop3 en smtp worden daarvoor gebruikt

probeer pop3.home.nl
en smtp.home.nl

in te vullen waar die cijfers staan pieter

Pop3 en smtp zijn bij @home beide mail

Zit je achter een router dan moet je invullen mail.home.nl

En hesselbank, je opmerking over outlook express opnieuw downloaden slaat in mijn ogen nergens op aangezien je daarna nog je instellingen moet aanpassen en oulook express is naar mijn weten niet apart te downloaden maar komt met internet explorer mee

Bedankt allemaal

Het is gelukt dankzij jullie hulp. Achter inkomende en uitgaande e-mail moest het woordje mail worden getypt. Daarna verliep alles weer vlot. Ik ben daarmee zeer geholpen.
Groet,
Pieter

Instellingen had je ook in het boekje of op start.home.nl kunnen vinden.

Maar mooi dat het opgelost is

Ik denk dat je een antivirus programma hebt gedinstalleerd. Waardoor de instellingen in outlook niet meer kloppen. Heb je niets aan je virusscanner software gedaan zou ik toch even online virus scannen.
Het kan namelijk zijn dat een virus je virusscanner gedeactiveerd heeft. En dan ben je dus in het bezit van een pc met een virus.

http://www.housecall.nl/housecall/housecall_tiscali_explorer.asp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan