outlook express 6, kan post niet ontvangen/verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Als ik op zenden/versturen druk dan komt er steeds een aanmeldingsschermpje en moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen.Dit doe ik dan tot st.juttemis en krijg dan dat schermpje 5x en vervolgens foutmelding serverfout: 0x800CCC90.Ga ik dan naar mijn inlogpagina via de explorer dan kom ik er wel gewoon in.Alles in outlook staat volgens het boekje goed. rarara
Wie weet hier iets van??
bij voorbaat mijn dank,
puck

Kijk eens naar deze tips.

En toch even kijken of de instellingen (qua voorbeeld) echt goed staan, kan een punt/spatie of hoofdletter zijn.

Laatst bewerkt:
outlook expres 6, kan post niet versturen en ophalen

Bedankt voor je reactie "Gezina" heb alles nagelopen en bekeken,er blijkt dat mijn pc wel contact heeft met tiscali-server maar Outlook blijft het niet doen...kan ik bijvoorbeeld outlook repareren met de windows cd??Of iets anders tis toch niet de bedoeling dat ik alles opnieuw moet gaan formateren en installeren??
groeten puck

Ik ben Gezina niet, maar:

Als alles goed is ingesteld, dus bijv. dat Outlook Express de zelfde instellingen gebruikt als Internet Explorer !! dan zou je kunnen proberen om Internet Explorer te herstellen.

ik heb wel verbinding met internet en kan wel surfen maar outlook werkt dus niet ondanks alles....dus dit kan liggen aan explorer instelling(?)hoe fix ik dat dan?
bedankt voor jullie hulp alvast,
groeten puck

Outlook Express moet de zelfde instellingen gebruiken als Internet Explorer.
Dus als bij: Extra \ Opties \ Verbinding dat ook zo staat dan misschien is OE beschadigd. Misschien.
Normaal, Internet Explorer kun je herstellen (reparatie uitvoeren) via: Start, Instellingen, Configuratiescherm , Software.
In het software lijst selecteer Internet Explorer en klik vervolgens op Verwijderen.
Als het goed is krijg je de mogelijkheid op IE te repareren. Als dat niet goed is: dus alleen verwijderen, dan annuleer de opdracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan