outlook express 6 probleem, kan niets versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
af en toe krijg ik nog altijd een fout melding over de beveiligde server van microsoft...
en dan werkt het dan wel opeens (ik denk dat ze daar het 1 en ander aan het veranderen zijn)...
ok sorry voor het lang wachten maar ik was in duitsland voor mijn werk.

dus zoals ik heb gezegd af en toe werkt het en af en toe krijg ik nog altijd deze fout code te zien over de ssl beveiligging (is wel eigenaardig want deze optie staat aangevinkt)
het zal messchien aan de office outlook 2003 liggen...

in elk geval bedankt voor de hulp :)

Enige waar je dan kunt kijken is in die logbestanden waar ik het over had.
Heet bij mij (in XP): Smtp.log
Dus als je logging instelt, en je zoekt op de harde schijf naar Smtp.log, dan vind je (hopelijk) het log-bestand, zodat je erin kunt kijken.

Als ik je goed begrijp komt het probleem incidenteel voor. Dat zou betekenen dat de instellingen in Outlook Express goed zijn, en er dan (tijdelijke) problemen zijn bij Hotmail/LiveMail.
Ik kan niet beoordelen of het ermee te maken heeft, maar mijn hotmail (via webbrowser) geeft ook de laatste tijd incidenteel de melding dat er niet met de mailserver(s) gecommuniceerd kan worden. Probeer ik het dan een minuut later weer, dan werkt het weer wel.
Linksom of rechtsom: Ik denk niet dat jij er verder iets aan kunt doen.

Tijs.

Als ik je goed begrijp komt het probleem incidenteel voor. Dat zou betekenen dat de instellingen in Outlook Express goed zijn, en er dan (tijdelijke) problemen zijn bij Hotmail/LiveMail.
Ik kan niet beoordelen of het ermee te maken heeft, maar mijn hotmail (via webbrowser) geeft ook de laatste tijd incidenteel de melding dat er niet met de mailserver(s) gecommuniceerd kan worden. Probeer ik het dan een minuut later weer, dan werkt het weer wel.
Linksom of rechtsom: Ik denk niet dat jij er verder iets aan kunt doen.

ja dit is het wat ik bedoel.
1 keer heb je verbinding en de andere keer weer niet...

in elk geval nu weten we dat het bij de server ligt.
hartelijk bedankt voor alle hulp iedereen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan