Outlook Express 6 SPELLING

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milkyman

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Berichten
35
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de mogelijkheid om de spelling in Outlook Express 6 aan te passen. Als ik Outlook Express 6 opstart is het menu geheel Nederlands, maar zodra ik de spellingcontrole (F7) gebruik blijkt dat OE6 gebruik maakt van de Engelse taal. Ik heb via Extra, Opties en (tabblad)Spelling geprobeerd om de taal te wijzigen, maar hij geeft mij alleen de optie's Engels, Frans en Spaans. Weet iemand hoe ik hier de optie Nederlands kan krijgen. Ik heb al overal gezocht maar kon helaas niets vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.....
:thumb:
 
Bij mij geeft dat een hele lijst.
heb je een orriginele windows versie geinstalleerd?
Heb je alle updates van windows?
 
Ja heb ik ook, originele versie van Windows bedoel ik dan.
Maar ik krijg echt alleen maar de keuze uit Engels, Frans en Spaans.
Helaas kan ik verder geen nieuwe talen installeren of kiezen.
Weet iemand een oplossong voor dit probleem. Ik wordt er namelijk helemaal gek van.

Is er niet een mogelijkheid om later een taal toe tevoegen, dan kan ik nameljk de Nederlandse taal toevoegen en ben dan ook geholpen.
Ik heb ook gedacht om outlook express te verwijderen en hem weer opnieuw te installeren, weet alleen niet of dat helpt en hoe dat dan precies moet.

Nogmaals bedankt voor je reactie....:thumb:
 
Uit de help-file van Outlook Express:

De spelling in berichten controleren

In Outlook Express wordt de spellingcontrole gebruikt die bij de volgende Microsoft Office-programma's wordt geleverd: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole niet beschikbaar.

Als je een of meer van deze Office-programma's geïnstalleerd hebt staan, zou je eens kunnen kijken of je via een ervan de spellingcontrole op het Nederlands wel kunt selecteren, zonodig installeren. De optie zou daarna in OE automatisch beschikbaar moeten komen.
 
Bedankt OmeJan, ga ik zeker proberen.
Ik hoop dat het lukt. Ik laat het nog wel weten of het is gelukt of niet.

Nogmaals bedankt....;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan