outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimzo

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo daar ben ik weer,

Ik heb weer eens iets raars met m'n computer :

Als ik de screensaver gebruik gaat outllook express een foutmelding geven, maar als ik gewoon aan het internetten ben heb ik daar geen last van.
Ik moet zeggen dat dit knap vervelend is.
Heeft iemand hier een oplossing voor ????????????
ik draai 98 se adsl.

Groet Bimzo

outlook express

Een geel driehoekje onderop de pagina

Is volgens mij een waarschuwing van je antivirus software. Screensavers zijn niet altijd veilig.

outlook express

Tja maar ik gebruik alleen de tekst screensaver van windows

Misschien heb je OE zo ingesteld dat deze om de zoveel tijd moet checken op nieuwe post en dat je screensaver daarbij in de weg zit, afijn ik denk maar mee.

outlook express

Ja dat heb ik inderdaad ingesteld op 7 minuten, moet ik dat dan veranderen ???????????

Als je ook die screensaver op tijd hebt ingesteld zou ik idd OE van die tijd afhalen, kennelijk botst dat. Probeer het eens en kijk of die foutmelding nu wegblijft.

outlook express

ik had de email op 7 minuten gezet en de screensaver op 5 minuten.
Maar ik maak van de email wel 10 minuten en dan kijk ik wel of ik er vanaf ben

'k Denk toch dat allebei op een tijd zetten blijft botsen, maar we wachten het af.

oe

Als ik hem uitet gebeurd er niets geen foutmelding, maar dat kan ook niet want dan komt er ook geen mail meer binnen

Wat bedoel je met ''maar dat kan ook niet want dan komt er ook geen mail meer binnen.'' Ook niet als je handmatig op het email-icoon klikt?

oe

Bij mijn computer staat de email de hele dag aan, dan heb ik hem laag op m'n beeldscherm staan.
En als ik dat vinkje weghaal kijkt de computer de mail niet meer na, en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg voordat ik mail krijg

Gaat mij er om dat je iig wel je email kan ophalen middels de gebruikeijke weg, dus dat OE het wel gewoon doet als je op het OE-icoon klikt. Anders je screensaver van de tijd halen, mogelijk dat je dan wel OE kan laten draaien met de tijdinstelling.

oe

Dat ga ik gelijk proberen !!!!!!!!!!!!!!
Morgen geef ik aan of het gelukt is , want ik ga zo slapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan