Outlook express, aanmaken submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacvht

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2006
Ik kan sinds enige tijd geen submappen meer aanmaken in outlook express. Als ik outlook express van een andere computer in een aparte map plaats en outlook in die map opstart lukt het wel. Het vreemde is dat wanneer ik de bestanden uit deze map kopieer naar de originele outlook express map in program files, hij deze niet overschrijft en ik dus met hezelfde probleem blijf zitten. Toen heb ik geprobeerd outlook express te verwijderen om daarna de outlook van de andere pc te installeren. Maar wat scherst mijn verebazing; Als ik outlook express probeer te verwijderen uit program files worden deze bestanden weer automatisch teruggezet, terwijl de verwijderde bestanden wel in de prullenbak verdwijnen.

Op de pc is outlook express versie 6.0.2900.2180 geinstalleerd, werk met XP
Wie kan mij hier mee helpen, tot nu toe heb ik altijd mijn problemen zelf op kunnen lossen, maar met dit probleem ben ik het spoor bijster

jacques

Hoe heb je OE dan verwijderd?
Toch wel via start/progr.toegang en instellingen/windows onderdelen toevoegen verwijderen?

Weet je zeker dat je virusvrij bent?

Soms helpt het om de postvakIn en postvakUit te verwijderen maar in jouw geval gebeuren er wel erg vreemde dingen.
Om je mail te redden.....plaats ze in een map die je al had.
Eventueel de verzonden items ook in een map als je dat wilt.
Sluit nu OE
Zet nu in de verkenner onder extra/mapopties/weergave bijna onderaan bestanden 'zichtbaar'
Neem nu de zoekfunctie en zoek naar *.dbx
Verwijder vervolgens PostvakIn, PostbakUit en VerzondenItems.
Start OE op, je krijgt nu nieuwe PostvakIn enz.
Kijk eens of je nu wel een submap kunt maken.

Ook zou ik toch eens kritisch kijken wat je in je adresboek hebt staan en aan mailtjes met bijlagen.
Van zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord.

O, mocht je Norton AntiSpam of een andere AntiSpam er op hebben dan zou je deze ook eens even uit kunnen schakelen.
Eerst maar eens kijken of die mappen verwijderen zin had.

Alle mappen verwijderd, later alles weer teruggezet. het bleek in de map Spamkiller te zitten vna McAfee, wanneer deze is geinstalleerd.

bedankt voor je hulp

Vraag verplaatst naar de sectie outlook express :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan