outlook express adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

moeras

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
ik heb een andere c: schijf in mijn pc gezet, mijn oude c: schijf is nu mijn d: schijf geworden, ik heb outlook express opnieuw geinstalleerd en mijn oude mailtjes overgezet, mijn adresboek kan ik echter niet vinden, waarschijnlijk moet ik dat opnieuw intikken als ik zou weten waar dat staat en of het leesbaar is.

Kopieeren van het adresboek zou natuurlijk het mooiste zijn.

Wie kan mij helpen

Ga eens naar verkenner en dan naar de d-schijf en dan zoeken adresboek. (normaal vindt die een snelkoppeling).
Als dat gevonden is dan ga je het adresboek naar bestand exporteren en dan zet ge die veilig weg.
Ga daarna in oe naar bestand importeren en ga dan naar de plaats waar ge het gezet hebt.

succes

het bestand gevonden verwijst naar wab.exe in oe, ik kan nu in outlook express bestand exporteren maar dan exporteer ik het nieuwe bestandje en importeer dan dus ook het nieuwe bestandje terwijl ik het oude bestandje wil importeren.

of heb ik je niet goed begrepen.

Heb jij die oude schijf die nu D is geworden leeggemaakt?
Wat staat daar nog op?

Dan moet je met de zoekfunctie ook nog dat adresboek vinden op je d-schijf. Probeer maar eens.

Zoek 's op je D:\ met als zoekargument: *.wab Als het goed is vind je een adresboek dat je in Outlook Express kan importeren.

helaas niets

jean,

niets te vinden, ik ben inmiddels ver gevorderd met opnieuw intikken, dus laat maar zitten.

hardstikke bedankt evengoed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan