outlook(express)bericht laat geen extra'[s toe, enkel plain tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReneDerks

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Wie ó wie weet wat er aan de hand is; mijn outlook express (evenzo outlook zelf) laat geen achtgrondje toe of bijlage(n) of wat dan ook.. Ik heb de hele nacht zitten ploeteren, gescand, herstelpunten geprobeerd...software voor herstel gedowned.. nix. Ik blijf de fout krijgen; : "server time out".Maar als ik een ander -veel kleinere-HD in mijn kast hang dan werkt het allemaal wél! Dus software probleem nie?? Mijn andere PC heeft er ook geen last van. Maar helemaal alles opnieuw installeren lijkt me me een beetje té voorbarig, mogelijk weet iemand wél een oplossing. Het gaat hierover ie6 -wil niet naar 7! - Ik kan wel alle mail ontvangen die mij toegestuurd wordt.. rara???
So, help me out. pleasssssse..:(

bedankt, René

(ps heb topics afgeschuimd, maar kon elders niets vinden):confused:

Ik heb je vraag verplaatst naar de outlook express sectie.......
In outlook kun je onder extra aangeven of je bijlagen niet wilt ontvangen.....staat daar toevallig een vinkje bij.
Ook kun je opgeven dat je alleen maar text wilt gebruiken....staat daar toevallig een vinkje voor.

kan echt niks logisch iets vinden, mail met foto of background of wat dan ook wordt N

nee, dat staat allemaal okee. Ik ontvang ook alles, maar al zet ik er een alleen maar een smily op dan weigerd express dit te verzenden. Ook al geprobeerd met mozila, met hetzelfde effect :mad: De hele handel gescand met Nod32 en online, dus mogelijk geen virus. 'heb ook geen rare dingen gedaan :( Enkel en alleen plain txt, verder doet ie nix..

Hopeloos, moet alle belangrijke post nu reply-en via Gmail :mad: :mad:

René

Heb je toevallig de update cd van internet explorer 6
Daar staat namelijk outlook express 6 bij op...dan zou je eens een reparatie kunnen uitvoeren.
Heb je die niet mail dan even naar puppie@helpmij.nl zet daar even je prive gegevens in en dan stuur ik je er 1 op.

Mogelijk los je dat zo op
Open een nieuw mailtje.
Ga naar menu Opmaak
Selecteer Rich text (HTML)
Wordt de werkbalk opmaak niet weergegeven, zet deze dan als volgt aan:
menu Beeld -> Werkbalken -> werkbalk Opmaak
Hopelijk doet OE weer wat je wil.
mvg leo

update cd ie6...

Ik heb reeds geprobeerd ie6 eraf te pl**ren, maar dat lukt niet, de orginele xp-rom heb ik ook al laten -proberen- deze te her-installeren, lukt ook niet.. Ik denk dat er ergens een dll-eke foetsie is of zoiets, maar 't mislukte :confused: maar zou dat verschil maken, jouw cd of de mijne??

REné

Mogelijk los je dat zo op
Open een nieuw mailtje.
Ga naar menu Opmaak
Selecteer Rich text (HTML)
Wordt de werkbalk opmaak niet weergegeven, zet deze dan als volgt aan:
menu Beeld -> Werkbalken -> werkbalk Opmaak
Hopelijk doet OE weer wat je wil.
mvg leo

Nou dit is het dus niet (na even beter :confused:lezen)

hoi Leo,

@ Leo

Die settings staan goed, omaak rich text mooi puntje, en afbeelding verzenden bij bericht..

Blijft een raadsel.... OE stuurt NIET weg ( blijft hangen tot server timr out) met mail met inhoud, zoals ik al zei, ALEEN maat kale tekst, die schiet weg al stuur ik 10 A4 tje naar me zelf (of andere mailacounts die ik kan controleren)

REné

sorry voor wat spellings fouten, ik zit nu al 13 uur te fiegelieren wat t kan zij... en dan mis je weleens een toetsje :-(

Laatst bewerkt:
Gaat de mail er via een spamfilter uit (ip 127.0.0.1)?
Ook de firewall uit gehad?
mvg leo

@ puppie

Heb je toevallig de update cd van internet explorer 6
Daar staat namelijk outlook express 6 bij op...dan zou je eens een reparatie kunnen uitvoeren.
Heb je die niet mail dan even naar puppie@helpmij.nl zet daar even je prive gegevens in en dan stuur ik je er 1 op.

ik heb je net gemaild via ander adres, lees maar

@ puppie en Leo over OE probleem

we zitten op de goede weg geloof ik,... ff nog wat proberen, ik gebruik sygate ...
Ik reply je zo weer...

René

Is nog niet 100% onder controle. maarrr..
Als ik mijn firewall HELEMAAL uitzet dus niet disable maar echt helemaal uit, dan stuurt OE wél mail met link of afb., of background-logo door, echter als ik 'm aanzet, op disable dat begint t gedoe weer, en op normal is het weer (grrrrr), laat staan dat ik 'm op high zet. Maar ik denk dat ik toch in de vuurmuurtjes moet gaan zoeken. Ik hang deze desktop straks even direct op de modem zonder router en ben benieuwd wat 't dan doet.:shocked:

Stuur maar mogelijke oplossingen vandaag, dan ga ik nu even slapen want ik heb straks, uhmmm :o storingsdienst...:confused: :o

-------------------------------8 oktober 2007------------------------

Ik ben nog bezig uit te zoeken waar deze storing van komt. e.e.a. is bezig op te lossen; Dé activatie van firewalls is er één, herinstalatie van ie6 is de andere. Wat het niet is is de router, daar lag het niet aan. Ook zou de sygate-firewall niet de fout mogen zijn (simulatie gedaan op andere pc). Als ik DE oplossing heb zou ik hem hier willen posten voor anderen die dit in de toekomst onverhoopt mee gaan maken.
i.i.g. hebben nieuwe installatie van ie(6) andere problemen met zich meegebracht waar ik ook weer oplossingen heb gevonden. Daar zal ik ook nog over schrijven.

Thanks puppy for your help, al de anderen ook. We "zien "elkaar weer bij het volgende probleem. Vele brains maken een oplossing mogelijk :-))

Soon,
René

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan