Pinochettio
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2010
Probleempje op mijn nonkel zijn laptop dat ik niet kan oplossen, het zou leuk zijn moest iemand ons hier kunnen helpen.
Het gaat over Outlook Express 6.
Als er een mail wordt verstuurd krijg ik de volgende melding:
"Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken. Raadpleeg onderstaande lijst met fouten voor meer details.
Het tabblad TAKEN heeft de volgende meldingen:
Taken - 1 bericht verzenden met pop.telenet.be (met een geel uitroepteken ervoor)
Status - waarschuwingen
verbinding - LAN-netwerk
Het tabblad FOUTEN is leeg.
0 van 1 taken zijn voltooid."
De mail wordt dan in het postvak UIT gezet en niet in postvak verzonden berichten.
Controleer ik de mail van de ontvanger is deze mail echter wél aangekomen.
Sluit ik Outlook express dan af geeft hij de melding:
"U hebt berichten in uw postvak UIT die niet zijn verzonden, wilt u deze nu verzenden?"
Kies ik voor ja, gebeurt hetzelfde als wanneer ik een mail wil verzenden: de mail wordt verzonden maar Outlook zegt dat hij niet verzonden wordt. De mail wordt bij in het postvak UIT gezet.
Inmiddels heb ik automatisch verzenden en ontvangen bij opstarten al uitgevinkt want elke mail in het postvak uit wordt opnieuw verzonden, én opnieuw gedupliceerd in het postvak UIT.
Wis ik het postvak UIT volledig voor ik Outlook afzet heb ik dus geen problemen, maar dit is natuurlijk niet de manier waarop het zou moeten. Een bericht komt ook niet meer in de verzonden items terecht, maar wordt wel verzonden.
Kan iemand ons hierbij helpen?
Bedankt!
Het gaat over Outlook Express 6.
Als er een mail wordt verstuurd krijg ik de volgende melding:
"Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken. Raadpleeg onderstaande lijst met fouten voor meer details.
Het tabblad TAKEN heeft de volgende meldingen:
Taken - 1 bericht verzenden met pop.telenet.be (met een geel uitroepteken ervoor)
Status - waarschuwingen
verbinding - LAN-netwerk
Het tabblad FOUTEN is leeg.
0 van 1 taken zijn voltooid."
De mail wordt dan in het postvak UIT gezet en niet in postvak verzonden berichten.
Controleer ik de mail van de ontvanger is deze mail echter wél aangekomen.
Sluit ik Outlook express dan af geeft hij de melding:
"U hebt berichten in uw postvak UIT die niet zijn verzonden, wilt u deze nu verzenden?"
Kies ik voor ja, gebeurt hetzelfde als wanneer ik een mail wil verzenden: de mail wordt verzonden maar Outlook zegt dat hij niet verzonden wordt. De mail wordt bij in het postvak UIT gezet.
Inmiddels heb ik automatisch verzenden en ontvangen bij opstarten al uitgevinkt want elke mail in het postvak uit wordt opnieuw verzonden, én opnieuw gedupliceerd in het postvak UIT.
Wis ik het postvak UIT volledig voor ik Outlook afzet heb ik dus geen problemen, maar dit is natuurlijk niet de manier waarop het zou moeten. Een bericht komt ook niet meer in de verzonden items terecht, maar wordt wel verzonden.
Kan iemand ons hierbij helpen?
Bedankt!