Outlook Express Comprimeer functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWiersma

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Beste Help Mijers,

Sinds een paar dagen zit ik met een probleem.
Mijn C schijf staat al een tijdje erg vol en omdat ik veel met Oulook Express werk speelde dit programma hier op in. Ik kreeg een melding om mijn E-mail berichten te comprimeren (dit hield in dat OE de mailtjes verkleinde zodat deze minder schijfruimte innamen). Vervolgens heb ik op “Oke” gedrukt.
Het gevolg van dit alles is dat ik een aantal zeer belangrijke E-mailtjes kwijt geraakt ben.

Na het zoeken op internet heb ik geprobeerd om de E-mail bestandjes opnieuw te importeren. De *.dbx bestanden heb ik gekopieerd uit de map:
C:\Documents and Settings\...........\Local Settings\Application Data\Identities\{0DABE3C5-2551-488B-955A-285F5A94572D}\Microsoft\Outlook Express

En daarna geïmporteerd, maar nu staan alle email berichten die ik niet kwijt was dubbel in EO en de E-mailtjes die ik kwijt was ben ik nog steeds kwijt.

Weet iemand misschien waar OE de gecomprimeerde E-mailtjes naar toe schrijft, zo ja hoe kan ik deze dan weer terug krijgen

Groeten Kwiersma

p.s. bij het importeren gaven sommige E-mail berichten een foutmelding. Deze E-mailtjes kunnen beschadigd of corrupt zijn, maar bij de E-mail bestanden die ik kwijt ben geeft OE geen foutmelding.

Link van jozo

Hieronder staat een andere vraag over comprimeren, dit heb ik al geprobeerd.
De link van planet heeft niet geholpen.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan