Outlook Express doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmeisje

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
16
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc. En nou had ik in het begin, en volgens mij wel meer ,met mijn oude pc af en toe ook moeite gehad met outlook. Op een gegeven moment werkte hij wel prima en heeft dat lang gedaan.

Punt is, dat ik nu een foutmelding krijg bij mijn outlook, wat mijzelf niet verbaast. Ik heb gedaan werd er gevraagd werd, gekozen voor pop3 en smta. Maar lukt dus niet. Zit bij upc.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ben het zelf eigenlijk alweer vergeten of heb toen uren aan de tel. gehangen met upc :confused:.

Groetjes.
 
Je zegt Outlook, maar plaatst het in Outlook Express. Dus geen MS Outlook-vraag toch?
In Outlook Express via Extra naar Accounts. Vervolgens de gegevens invullen zoals je ze van UPC hebt opgekregen (in aanmeldingsbevestiging, of zo iets).

Bijvoorbeeld:

outlookexpressaccountpt5.jpg
 
Microsoft Office Outlook of Windows Outlook Express ?
 
Uhm, windows outlook, wat er standaard of bij mij standaard op mijn pc zat..

Boeing 737, ik ga even kijken of ik dat kan vinden.

Bedankt alvast!
 
Hoi,

Je moet gewoon je exacte mailaccountnaam en - wachtwoord invoeren.

Dat staat in je contract van Chello.

Zowel je in- als uitgaande mailserver zijn beide: mail.chello.nl

Nogmaals .... in dit venster dus (outlook 2003)
 

Bijlagen

  • Account.JPG
    Account.JPG
    44,1 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt door een moderator:
lol :D

Hij doet het! Ik kwam per toeval op die inkomende en uitkomende, gelukkig! Want zag het eerst niet eens staan. Toen dat (bovenstaande) allemaal ingevuld. Gewoon maar op toepassen gedaan, stond ook importeren en heel veel andere dingen. Toen kreeg ik of stond er nog steeds een of dat tabeltje met wachtwoord weer invullen. Niks of foutmelding geloof ik. Toen startte ik de outlook, staat trouwens outlook express, overnieuw en YES!! Hij haalt de mailtjes binnen.

Joepie, ik ben blij :D :D :D

Thanx thanx!!
Ik ben iemand die er plaatjes en goede uitleggen bij moet, dan snap ik het! :eek:

Groetjes, nu met een werkende outlook eindelijk (hopelijk blijft ie het doen, en anders kom ik (gewoon) weer terug * bloos)
 
Mooi dat het weer werkt!
Als je weer eens terugkomt noem het dan duidelijk Outlook Express.
Er bestaat ook een mailprogramma Outlook als onderdeel van MS Office, maar dat zit iets anders in elkaar. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan