Outlook Express e-mail file?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Berichten
517
Hallo,

Ik heb pas een computer gebackupt met Norton Ghost 2003. Dat is perfect gegaan en ik heb nu een exacte kopie van de harddisk op een DVD staan.
Maar nu moesten er enkele bestanden terug gezet worden, waaronder de e-mails van Outlook Express.
Omdat ik zelf met Outlook 2003 werk, heb ik eerlijk gezegd geen idee waar Outlook Express zijn e-mails in opslaat. Van Outlook 2003 weet ik dat het een .pst file is die ergens in de Local Settings verstopt zit.

Misschien moet ik er even bij vermelden dat deze Outlook Express geinstalleerd stond op een Windows 98 computer.

Weet iemand hier mij te vertellen naar watvoor bestanden ik opzoek moet en waar ik die kan vinden?


Alvast bedankt,
Robin. :confused:
 
staat alles op je dvd niet in de juiste mapjes, en is het gewoon alles terugplaatsen en klaar is kees?
 
lollige zei:
staat alles op je dvd niet in de juiste mapjes, en is het gewoon alles terugplaatsen en klaar is kees?

Alles staat in de juiste mapjes en het zou in theorie ook gewoon een kwestie zijn van Ghost terug plaatsen en klaar is kees. Maar deze computer is geupgrade naar Windows XP. Alleen "Mijn Documenten" en de e-mails moesten terug. De rest was rommel of virussen.
 
Outlook Express slaat mailtjes op als *.dbx en adresboek als *.wab
Kun je zo terug vinden met de zoekfunctie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan