OUTLOOK Express en taal instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

123456bart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2006
Mijn outlook express staat op de taal Frans. Erg onhandig want ook de spellingcheck is dan Frans. Als ik naar het instellen van de taal ga (extra, opties, spelling) dan kan ik alleen voor Frans kiezen.
Deze instelling heb ik na een crash. Daarvoor werkte outlook wel ok.

Hoe krijg ik Outlook express op NL?

Dank u,

Bart

Systeemherstel al geprobeerd?
En als dat niet lukt kan je nog altijd je Office met de cd aanpassen.

Greetz : Jer:cool:en.

Jeroen: het is geen Outlook, maar outlook express en dat is geen onderdeel van MsOffice!

Staan onder landinstellingen de taal en de toetsenbordindeling juist ingesteld? (zie bijlage)

Bijlagen

• Landinstellingen.JPG
    Landinstellingen.JPG
    47 KB · Weergaven: 242
Jeroen: het is geen Outlook, maar outlook express en dat is geen onderdeel van MsOffice!
Ze werken wel samen.

@ 123456bart, als je Outlook Express gebruikt met de spellingcontrole van Word (en zo kan het alleen) dan zou het wel eens kunnen zijn dat je het in Word moet zoeken onder Extra/Taal.

In Outlook Express wordt de spellingcontrole van de volgende Microsoft Office-programma's gebruikt: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole niet beschikbaar in Outlook Express.

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Ze werken wel samen.

@ 123456bart, als je Outlook Express gebruikt met de spellingcontrole van Word (en zo kan het alleen) dan zou het wel eens kunnen zijn dat je het in Word moet zoeken onder Extra/Taal.

In Outlook Express wordt de spellingcontrole van de volgende Microsoft Office-programma's gebruikt: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole niet beschikbaar in Outlook Express.

Dank je. Ik denk dat dit het probleem is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan