Outlook Express: foto's niet te openen in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
Hallo,

Mijn vader heeft van een betrouwbare afzender foto's ontvangen in zijn mailbox. Als hij op bestand openen klikt verschijnt er de volgende regel:

O.E. heeft de volgende onveilige bestandsbijlage in deze email ontoegangkelijk gemaakt.

Weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Normaal kan hij foto's wel gewoon ontvangen.

Help?!

Liefs,
Lein
 
In Outlook Express, Extra/Opties, tabblad Beveiliging en haal daar vinkje weg bij Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan. Zorg voor een goede ge-update antivirus-scanner.

Indien SP2 is geinstalleerd: http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?id=1610
 
al geprobeerd....

Hoi Gezina,

Dank voor je berichtje.

Bia Extra/beveiliging etc. hadden we dat vinkje inderdaad weggehaald, sterker nog: deze stond er niet eens! Maar dus toch ff voor de zekerheid weg gehaald.....

Hij heeft een ge-update virusscanner...

Greetz,
Lein
 
Heb er nog een linkje bij gedaan in m'n post voor als Service Pack 2 is geinstalleerd. :)
 
Laatst bewerkt:
linkje gecheckt

Hoi Gezina,

Inmiddels heeft mijn vader deze site ook "ontdekt" en we zijn even op het linkje gaan snuffelen. Instellingen staan nu echt goed.

Nu verschijnt er geen geel balkje, er wordt gevraagd "wilt u dit bestand openen", mijn vader klikt op JA en er gebeurt... niets?!

Ik heb hem als test zelf een foto gestuurd en deze kan hij zonder problemen openen. Zou het toch aan de verzender van de foto's kunnen liggen misschien???

Groet,
Lein
 
Je zou aan de afzender kunnen vragen hóe de afbeelding wordt verzonden en of dat anders is als jij deze verstuurd, wat dus wél goed gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan