Outlook express is langzaam en traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat outlook express opnieuw installeren het beste is. Hoe traag is het programma dan? Is het de moeite waard om outlook express opnieuw proberen te installeren zonder zeker te weten of dit zal helpen?

Bewaar in ieder geval voor de zekerheid de emailadressen of schrijf ze op.

U moet ook in het bezit zijn van de windows 98 cdrom (waar de windows installatie op staat).

Dus als u de windows 98 cdrom heeft, en om Outlook Express opnieuwe te installeren, klik dan op start. Klik dan op configuratiescherm. Dan op het icoontje "software" klikken. Dan op "windows onderdelen toevoegen/verwijderen.

Verwijder daar Outlook Express. Start dan de computer opnieuw op en doe precies hetzelfde, alleen dan Outlook Express installeren (ipv verwijderen).

Ik hoop dat het lukt. (uiteraard allemaal op eigen risico)
Als u twijfelt om het zelf te doen, probeer dan iemand in de omgeving dit te laten lezen en kijk of die persoon het aandurft of niet.
 
Tanja heel hartelijk dank

we proberen het vandaag uit-hopelijk lukt het-heel fijne en prettige feestdagen gewenst en tot horen ruud
ps dat reparen of verwijderen gaat dat eenvoudig of bij bestemd een mailadres met kosten?
 
Hier komen geen kosten bij. Helpmij.nl is een gratis computerforum om anderen te helpen :)Ik garandeer alleen niet dat het lukt (dus dat het het probleem oplost).

Zoals ik het uitgelegd heb zou het moeten werken mits in bezit van de windows 98 cdrom die nu op de pc geinstalleerd is. Bij windowsonderdelen toevoegen/verwijderen zit een knop als het goed is waar u op moet klikken. Zo ook met het opnieuw installeren.

Maar...maak voor de zekerheid een kopie van de emaildressen in het adresboek. Zorg ook dat de eigen gebruikersnaam en wachtwoord aanwezig zijn aangezien deze weer opnieuw ingesteld moeten worden.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
uit een ander topic:

MIJN VRAAG WAS EIGENLIJK BIJ DE PS HOE VERWIJDEREN IK UIT HET BESTAND DE AANGEGEVEN FOUTEN GROET RUUD

Als outlook express opnieuw geinstalleerd is, dan zijn alle bestanden weer compleet en zouden er geen fouten op mogen treden.

Bij software verwijderen en toevoegen wordt de gehele software geinstalleerd, dus niet alleen 1 bestand.:)
 
Ook uit ander topic:

IK WILDE EIGENLIJK EERST PROBEREN DE FOUTEN TE VERWIJDEREN DIE AANGEGEVEN ZIJN VOORBAAT IKOPNIEUW WINDOWS )( INSTALLEER GROETJES RUUD

Windows wordt niet opnieuw geinstalleerd op de manier zoals ik aangaf, alleen het programma outlook express. Dus alleen het emailprogramma wordt op die manier opnieuw geinstalleerd.

Mocht het probleem daarna blijven omdat er toch teveel windows bestanden verwijderd zijn (zoals u in het allereerste bericht meldde), dan pas zou een hele nieuwe windows installatie overwogen kunnen worden.
 
HARTELIJK DANK IK BLIJF AAN DE BAL

IN DE HOOP DAT IK NIET LASTIG BEN groetjes ruud
 
proibeer het uit en meldt mij nog groet ruud

wilde eigenlijk graag weten hoe ik de fouten in bestand verwijderen kan groet ruud-fijne feestdagen gewenst aan allen
 
Bedoelt u dat u fouten te zien krijgt als u outlook express start? Dan moeten we eerst weten om welke fouten het gaat (welke meldingen).

Ik weet niet of dat zomaar op te lossen is.
 
OE geeft ze niet te zien

maar in vorige berichten heb ik vermeld welke fouten bij het scannen aan het licht kwamen met vriendelijke groet ruud
 
nieuw

ik mis het antwoordt opmij vorige vraag -ligt misschien aan mij-
outlook express toont geen fouten-maar scanned zoals elders vermeld wel die wil ik graag verwijderen groet ruud
 
Ik vind de vraag eigenlijk niet zo duidelijk. Ik snap niet zo goed hoe het nu eigenlijk zit.

Daar komt ook nog bij dat ik een paar dagen weg ben. Ik hoop dat iemand anders u verder kan helpen.:)
 
tanja prettige dagen en tot horen

ergens heb ik aangegeven dat er bij het scannen
fouten gevonden waren oa microsoft 57
microsoft sektion 13
die wil ik graag verwijderen ern zoek hoe dat moet groet ruud
 
Outlook express en winzip

heb ik het goed dat als ik imagehlp.dll bij het
weer herstellen uit wil pakken dat het euro 29 kost groet ruud
 
Nee hoor, uitpakken met winzip kost niets. Winzip biedt wel extra dingen aan, maar daar moet u gewoon op "close" klikken. Zonder die extra dingen werkt hij ook gewoon goed.
 
dank tanja blij dat je weer terug bent

ik had reedsgeageert mar dat is de mist denk in
ik heB winzip kun je mij stapsgewijs aangeven hoe
IK DE MAP IMAGEHLP.DLL IN DE WINDOWSSYSTEM KAN
OVERBRENGEN_IS HET OOK MOGELIJK WINZIP IN HET NEDERLANDS
TE WIJZIGEN HIJ STAAT JA IN HET ENGELS
GROET NAAR ALPHEN AD RIJN VANUIT LOHMAR RUUD
 
outlook express blijft traag langzaam

is naast outlook express hotmail via msn een oplossen om daar aan te melden en is mogelijk groet ruud
 
Tuurlijk. Er zijn vele mailprogramma's die men kan gebruiken. Hotmail met MSN is ook mogelijk.

Zelf gebruik ik Incredimail. Deze is gratis (het basispakket, maar ik heb ook geen uitgebreid pakket genomen) Daar kun je leuke gezichtjes meesturen en leuk briefpapier. Die kunt u hier downloaden als u wilt http://www.incredimail.com/english/index.html In het programma kunt u de taal Nederlands kiezen.

Zo zijn er nog veel meer mailprogramma's die gratis zijn.
 
gelukkig gezond nieuwjaar

het email üpakket bekijk ik-weet noiet hoe het funtioneert naast mijn t-online-m,aar zie wel-verder mijn priobleem om stapsgewijs info hoe ik imagehlp.dll naar windowssystem krijg met winzip-winzip is nog steeds engels is dat gemakkelijk in het nl.te krijgen-groet van de probleem groninger
 
Ik heb in dit topic al een paar keer vermeld hoe dat moet, en ik heb een link met de uitleg in het Nederlands geplaatst over Winzip.

Nu is het aan u om een klein beetje moeite te doen, of iemand in de omgeving vragen om te helpen met de aanwijzingen die gegeven zijn.

Voor zover ik weet is er geen Nederlandse versie van winzip, maar de uitleg in 2 eerdere links van mij is wel in het Nederlands.;)
 
Tanja bedankt

als je eens wist hoeveel moeite het me gekost heeft
het gaat mij richtig an de nerven . maar ik zet door hoor en meldt mij tzt nog groetjes ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan