outlook express loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
hallo, ik heb een probleem met outlook express 6. wanneer ik outlook ex. wil opstarten duurt dit zeer lang, ong 1 min. wanneer je dan al ja mappen kunt bekijken heb ik geen probleem. maar als ik vanboven ( boven postvak in, postvak uit, enz) op outlook express druk loopt outlook ecpree vast. weet iemand hoe dit komt.
Of weet iemand hoe ik outlook express kan verwijderen zodat ik kan herinstalleren. want nu wilt hij niet herinstalleren omdat er al een versie van outlook express gevonden is.

waarom OE vastloopt weet ik niet, maar via start, instellingen,configuratiescherm, software zou je Microsoft OE moeten kunnen de-installeren. verigens, als je met een modem inbelt(denk van niet, maar toch) zou het kunnen zijn dat de inbelverbinding vetragend werkt.

laterzzz

HET WERKT!!!!
DANK U
mijn outlook ging eigelijk zo traag dat ik dacht dat hij vastgelopen was maar nu is het probleem voledig opgelost.
Maar ik heb nog 1 vraagje.
eerst heb ik geprobeert om OE te verwijderen via software.
dat ging niet.
direkt daarna zonder bij windows-onderdelen weer OE te installeren heb ik in de map OE alles gedelete. en nog geen 10 sec later stond alles weer in die map!
hoe kan dat???
Is windows beveiligd tegen verwijderen ofzo?
Kan ik deze functie uitzetten om in het vervolg WEL een programma te kunnen herinstalleren?
Allé ik ben toch blij dat het hoofdprobleem al opgelost is.

Nog ne keer bedankt hé

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan