outlook express maakt attachements ontoegankelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cyrax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyrax

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2001
hoi ...

Ik heb sinds 3 dagen een verveled probleem ...

Outlook express weigert mij toegang te geven tot alle attachements die geopend moeten worden met een OFFICE programma (word, excel, powerpoint). Andere attachements (JPEG, GIF, ...) worden zonder meer geopend ...

Waaraan kan dit liggen ??
De firewall van XP staat uit, ik heb geen eigen Firewall, ik heb een eigen domeinnaam met voldoende opslagruimte (dus mn server kan niet volzitten), ...

misschien ergens een verborgen instelling ofzo ??
groetjes

ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Je kan proberen om binnen software de laatste updates te verwijderen totdat je de update te pakken hebt die verantwoordelijk is voor de ellende, maar mogelijk kan je ook in het instellingenmenu het e.e.a. veranderen. Ik heb er niet genoeg verstand van om je een goed advies te geven, misschien dat zodadelijk iemand anders reageert................?

simpel, heb bij mijn weten maar 2 updates geinstalleerd ..

de Java VM voor XP en SP1 voor Internet Explorer 6

zou het dan die van internet explorer zijn ???

alvast bedankt voor je hulp ...

Niet gewoon:

EXTRA - OPTIES - BEVEILIGING , en dan het vinkje weghalen bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" ?????

I LOVE YA, wil je met me trouwen (':love:')

maw. dat was het ..

DANK JE WEL :d

"Andere attachements (JPEG, GIF, ...) worden zonder meer geopend ..."

Hoe kunnen die dan wel geopend worden? Want dat antwoord van Raymond Bos stond Pasja en anderen/ik ook wel voor ogen dacht ik? Helpmij barst van deze vragen waarom er dus helemaal geen bijlagen kunnen worden geopend. :eek:

vraag me niet hoe het komt ...

Ik weet gewoon dat ik die wel zag, en dat outlook weigerde de rest vrij te geven ...

:confused:

Geplaatst door Cyrax
I LOVE YA, wil je met me trouwen (':love:')

maw. dat was het ..

DANK JE WEL :d

Het leven kan soms zo simpel zijn en nee ik ben al getrouwd:p

Geplaatst door Cyrax
vraag me niet hoe het komt ...

Ik weet gewoon dat ik die wel zag, en dat outlook weigerde de rest vrij te geven ...

:confused:

Net wat Pasja al dus meldde, 'een van de "heerlijke" beveilingsupdates van billy gaatjes.' maar dan anders.

Afijn, problom solved. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan