outlook express met bijlage

• Onderwerp starter Onderwerp starter mvouwel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mvouwel

Hallo allemaal ik heb zinskort een probleem met outlook express als ik gewoon een E-mail verstuur is er niets aan de hand, als ik echter een email verstuur met een bijlage (niet eens zo groot 85 kb ) blijft hij hangen en verschijnt er na een minuut verbinding onverwachts verbroken??????????

weet er iemand raad ????????? alvast bedankt

ik heb precies het zelfde probleem gehad, wist niet wat het was? nu het lag waarschijnlijk, bij de provider, want een dag later, was alles weer goed. dus misschien even afwachten< volgens allerlei, dingen uit te proberen?

Hoi Pieter bedankt voor je reactie maar het duurt nu al een paar dagen en ik heb ook al gebeld met de provider ??????

ja ik zou het verder niet weten? maar ik had precies het zelfde problleem, norton sopte gewoon bij 50 of 60 % scannen, en verder ging hij niet! en kwam daarna een foutmelding!

Vraag verplaatst van software XP naar Outlook Express

weer het zelfde

ik had mijn pc opnieuw geinstalleerd en was er vanaf nu een maand later gebeurd er weer het zelfde ik kan wel email versturen maar als ik er een bijlage bij doe geeft hij weer een fout

wie weet er raad ??????
alvast bedankt

Volgens mij staat er iets niet goed aangevinkt. Kijk eens in Outlook Express onder extra - opties - verzenden en dan bij indeling voor verzenden van e-mail (moet op html staan)
Wat staat daar in html aangevinkt? Ze moeten beiden aangevinkt staan.

Geplaatst door Wipneus
Volgens mij staat er iets niet goed aangevinkt. Kijk eens in Outlook Express onder extra - opties - verzenden en dan bij indeling voor verzenden van e-mail (moet op html staan)
Wat staat daar in html aangevinkt? Ze moeten beiden aangevinkt staan.

Dit heeft echt niks met een bijlage te maken, het zal toch zeker iets van een software probleem zijn.

Is de Windows versie helemaal up to date (WindowsUpdate), een virusscanner die een probleem geeft (time out). Wat is de exacte melding die Outlook Express geeft als fout?

dit is de melding
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp '', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

bedankt voor de tip maar ik heb mijn norton virus scanner al uit gezet voor het op virus scannen van in en uitgaande email

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan