Outlook express na 1 minuut controleren voor nieuwe mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Hallo allemaal,

Eerst had ik microsoft outlook. Die controleerde na 1 minuut automatisch op nieuwe e-mails. Nu moest ik voor m'n iPaq Microsoft Office Outlook Express 2002 instaleren. Ik krijg het niet ingesteld dat outlook express automatisch na 1 minuut gaat controleren op e-mails.

Hoe kan ik dat instellen? (Ik heb de engelse versie)

B.v.d.!

Stefan

Stefan,

Ik weet niet hoe outlook 2002 verschilt met andere Outlook express producten, maar bij het menu 'Extra -> Opties' kun je bij het tabblad algemeen de tijd veranderen van het ophalen van je mail.

Hoe dit in het engels is beschreven weet ik zo niet, maar kijk even bij Options o.i.d.

Groeten,

Remy

Daar heb ik ook al gekeken, maar daar staat het niet bij. Ik kom daar via tools -> options -> Preferences.

Is er mischien iemand die het programma zelf ook gebruikt? (of die het gewoon weet ;))

Stefan

Weet je zeker dat het hier om Outlook Express gaat?
In de Microsoft Knowledge Base is Outlook Express 2002 onbekend. De laatste versie van Outlook Express is OE 6.
Wanneer ik in Google of de Knowledge Base "Outlook Express 2002" intik, krijg ik alleen resultaten voor Outlook 2002 OF Outlook Express 6, maar Outlook Express 2002 is onbekend.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Wanneer ik in Google of de Knowledge Base "Outlook Express 2002" intik, krijg ik alleen resultaten voor Outlook 2002
Misschien moet je dit instellen in Outlook (zie bijlage).

Guus.

Laatst bewerkt:
Outlook expres 2002 is er niet.
Moet het niet gewoon outlook 2002 zijn.
Zo ja dan staat de vraag hier helemaal verkeerd.;)

Dat zou ook best kunnen, hij zat erbij toen ik microsoft office installeerden. Vandaar dat ik dacht dat microsoft office outlook is!

Is er zo'n groot verschil tussen? En hoe kan ik het oplossen?

Stefan

Geplaatst door stefanmethorst
En hoe kan ik het oplossen?
Ga in Outlook naar Tools > Options en klik op het tabblad Mail Services.
Je bent dan op het tabblad dat je in mijn vorige bijlage zag.
Geef daar aan dat elke minuut gecontroleerd moet worden op nieuwe e-mail.

Guus.

Dat staat er bij mij niet bij, bij mij staat wel mail setup, maar daar staan verder geen opties om 'm om de minuut automatisch te laten controleren.

Dan zie je waarschijnlijk dit tabblad (zie bijlage).
Helaas ziet mijn Nederlandse Outlook er anders uit.
Probeer het eens onder Preferences, Other of Internet E-mail.
Als je het daar niet ergens kunt vinden zou ik het verder ook niet weten...:(

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog 1 vraag :o :

Op de oude outlook express had ik het zo ingesteld dat e-mails pas als gelezen werden ingesteld als je de e-mail 45 seconden geopend had, zodat ik wist dat ik die e-mails nog niet verwerkt had e.d.

kan ik dat ook instellen met outlook 2002? en zoja, hoe?

Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan