Outlook Express omzetten in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Voor mijn PDA is het nodig dat ik OE omzet naar Outlook.

Weet iemand hoe ik dat doe inclusief het behouden van mijn adressenboek en post.

:o

moet het op de pda omgezet worden of op een pc.
als het op een pc is dan gewoon outlook installeren en deze als standaard instellen dan kun je daarna exporteren en importeren.
exporteren in OE en importeren in outlook

Hoi,

Bij het installeren van Outlook op dezelfde PC waarop Outlook Express staat, krijg je de optie om alle gegevens uit Express te importeren in Outlook. Zelfs tijdens of direct na de installatie al .....

Ik gebruik zelf Office2003 in combinaite met een I-Pac
Welke versie van MsOffice of Outlook betreft het?

Het is Office 2003. en staat op de pc waar ik graag Outlook in wil i.c.m. Mio 168.

Werkt de agenda dan ook automatisch??

Ok,

Dan werkt het importeren van al je gegevens uit Outlook Express ook.

Tijdens het - voor het eerst - openen van Outlook krijg je de vraag of je Outlook als standaard email-cliënt wilt instellen (dus i.p.v. OE). Doe dit vooral!

En ja, de agenda die je vanaf nu in Outlook beschikbaar hebt wordt keurig bijgehouden op je PDA (en omgekeerd, want dat is uiteindelijk de grootste 'winst' t.o.v. een papieren agenda: geen dubbele agenda's meer ..... ).

De adressen en mails staan nu keurig in Outlook, hij gebruikt hem alleen nog niet als standaard (vraag heb ik niet gezien).

De mails komen nog gewoon binnen in OE. kan je me hier nog mee helpen om dit goed in te stellen, zodat OE niet meer hoef te gebruiken??

Alvast bedankt

:thumb:

In Outlook 2003 moet je de gegevens van je email-account opnieuw invoeren.
Je kunt ze op het wachtwoord na, bekijken in OE.
Om Outlook als 'standaard' in te stellen, volstaat vlgs mij het afsluiten en opnieuw starten van outlook, waarna de vraag komt of je deze als standaard in wilt stellen (als dit al niet is gebeurd).
Zoland je ook Outlook Express nog incidenteel opstart, zal deze automatisch de mails ophalen bij je provider.
Dit kan je voorkomen, door in OE je accountgegevens te verwijderen (na ze uiteraard overgenomen te hebben in Outlook2003)

teun, het werkt bijna perfect .........................

Iedere keer wanneer er een mailtje binnenkomt vraagt hij om een netwerkwachtwoord. Het aanklikken van het vakje "opslaan" heeft geen effect.

De mail komt overigens alleen binnen als ik op de knop verzenden/ontvangen druk.

Is dit op te lossen????

Laatst bewerkt:
Oeit .....

Heb de vraag op dit forum vaker gezien, maar zou hiervoor de oplossing niet weten.

en/of kijk of de instellingen onder Extra > E-mail Accounts; geavanceerde instellingen, juist zijn ingesteld

Laatst bewerkt:
Bij outlook-extra -opties.
kijk naar mijn bijlage.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan