outlook express ongelezen berichtenb

• Onderwerp starter Onderwerp starter ria
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Nadat ik mijn computer heb geinstalleerd en van outlook express een backlup heb teruggezet, krijg ik bij het inloggen de mededeling dat er 39 ongelezen berichten zouden zijn. Maar dit is niet waar, alles wordt als gelezen weergegeven.
Hoe verwijder ik die mededeling?
Vast bedankt voor de moeite.
Gr. ria

Met Ctrl-Shift-A kan je alles als gelezen markeren
Joop

Mogelijk heb ik het niet duidelijk genoeg beschreven. Maar in mijn postbus zijn alle berichten al als gelezen weer gegeven. Alleen in het opstartscherm van XP staat de onjuiste mededeling dat er ongelezen berichten zouden zijn.
DEze mededeling wil ik graag kwijt.
Gr. ria

Wat ik bedoelde te zeggen is, dat als je XP het zelf als gelezen laat markeren, het waarschijnlijk ook tot andere gedachten komt met die boodschap. Een andere mogelijkheid zou zijn - als je die backup nog hebt - om alles te deleten en dan checken of er nog steeds ongelezen berichten zijn, waarna je opnieuw je backup erin kan zetten. Desnoods kan je de inbox-database physiek van je computer verwijderen. (alleen een andere naam geven is natuurlijk daarvoor al voldoende). Deze kan je vinden in Oulook expr-Extra-Opties-Opstellen-archiefmap. Daar staat waar PotvakIN te vinden is. In die folder vind je dan Postvak In.dbx. Succes
Joop

Bedankt, dat lijkt me een goed idee. De backup heb ik nog dus die zet ik opnieuw terug.
Groetjes,
Ria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan